دبیرخانه خراسان جنوبی رتبه برتر در اوقات فراغت را به خود اختصاص داد

همزمان با برگزاری آ‌یین اختتامیه طرح ملی«اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور» از مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی به دلیل کسب رتبه برتر در این طرح با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری تجلیل شد.

به گزراش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیین اختتامیه طرح ملی «اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور» عصر (۱۸ مهر) با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و جمعی از فعالان فرهنگی در حوزه هنری تهران برگزار شد.

در این مراسم از ائمه جمعه برخی استان ها، مسئولان دبیرخانه کانونهای مساجد برتر و مدیران کانون های فرهنگی هنری شاخص در طرح ملی اوقات فراغت تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی به عنوان استان برتر در طرح ملی اوقات فراغت تجلیل شد.

 

 

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام سبزه کار به خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: در حال حاضر ۶۱۶ کانون فرهنگی و هنری در استان دایر است که از این تعداد ۲۳۷ کانون شهری و ۳۷۹ کانون روستایی هستند که این مهم با هدف گسترش و تحقق عدالت اجتماعی انجام شده است.

 

وی افزود: در تابستان امسال حدود ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری استان اعم از شهری و روستایی تفاهم نامه اوقات فراغت با دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان منعقد کرده و طرح آسمانی ها با رویکرد برنامه های نشاط پایه، گروهی، تربیتی و آموزشی همراه با فعالیت های متنوع فرهنگی برگزار شد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: از ۴۰۰ کانون مجری طرح اوقات فراغت، ۷۶ کانون در بیرجند، خوسف ۲۲ کانون، قاین ۲۳، سرایان ۱۸، درمیان ۲۳، طبس ۶۵، نهبندان ۴۰، زیرکوه ۴۰ ، سربیشه ۴۶، بشرویه ۱۸ و فردوس ۲۴ کانون این طرح را اجرا کردند.

وی یادآور شد: اختتامیه طرح ملی اوقات فراغت با تجلیل از برترین ها همزمان در مراسم گرامیداشت ۱۹ مهر در بیرجند برگزار می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*