آخرین خبر :

توسط جامعه نیکوکاری ابرار در خراسان جنوبی انجام شد؛ اجرای طرح « دوباره مهر»

جامعه نیکوکاری ابرار وابسته به اتاق بازرگانی ایران پیش از شروع سال تحصیلی جدید برنامه مدونی را جهت حمایت از دانش‌آموزان نیازمند ترتیب داد. بر همین اساس نیازهای آموزشی ۶۵۷۴ دانش‌آموز در سراسر کشور اعم از کیف، کفش، لوازم التحریر، روپوش و نوشت افزار شناسایی و با کمک خیران تهیه و به آنان هدیه داده شد.
محمدرضا علیزاده، دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند تکریم و ارتقای فرهنگ نیکوکاری در جامعه را از مهمترین مأموریت های جامعه نیکوکاری ابرار دانست و گفت: جامعه نیکوکاری ابرار، به عنوان نماد پیشگامی، عزم جدی و تعهد استوار فعالان اقتصادی بخش خصوصی در توسعه فرهنگ و فرصت های خدمت به هم نوعان در جامعه، می کوشد با برانگیختن عواطف نوع دوستانه تمامی اقشار جامعه، ارمغان آور امید، فرصت و انگیزه رشد و توسعه برای تمامی افراد جامعه به خصوص محرومان و نیازمندان باشد.
وی خط مشی جامعه نیکوکاری ابرار را در طرح حمایت تحصیلی دانش آموزان مستعد و نیازمند، اهمیت به فریضه تحصیل و آموزش دانست و یادآور شد: جامعه نیکوکاری ابرار در این طرح تلاش می کند تا با حفظ شأن انسانی دانش آموزان، از “نیازمندپروری” پرهیز و آنان را در ساختن آینده ای روشن یاری کند.
علیزاده افزود: جامعه نیکوکاری ابرار در تلاش است تا با شناسایی و فراهم نمودن بستر مناسب، فرصت یاری‏ رسانی به نیازمندان جامعه را با بیشترین کارآیی و تأثیرگذاری، در دسترس تمامی فعالان اقتصادی بخش خصوصی با هر سلیقه و هر میزان امکانات قرار دهد از این رو در آستانه شروع سال تحصیلی ۱۰۰۰ بسته حمایتی(نوشت افزار-کیف و کفش) با مشارکت جامعه نیکوکاری ابرار و اتاق بازرگانی بیرجند تهیه و در بین دانش آموزان مددجو و مستعد شهرستان های بیرجند، درمیان و قاینات توزیع شد.

فعالان اقتصادی، همراهان همیشگی
علی‌اصغر خامنوی، مدیر عامل جامعه نیکوکاری ابرار با بیان این که از ابتدای شکل‌گیری جامعه نیکوکاری ابرار، فعالان اقتصادی و بخش خصوصی همراه همیشگی این تشکل غیرانتفاعی بوده‌اند، گفت: خوشبختانه فعالان اقتصادی در کنار فعالیت اقتصادی خود توجه ویژه‌ای به امور خیریه‌ای دارند و جامعه نیکوکاری ابرار هم از ابتدای تأسیس خود تلاش کرده است تا به‌صورت هدفمند این حمایت‌های مالی را در راستای مسئولیت های اجتماعی اتاق ایران جهت ببخشد.
به گفته خامنوی قبل از شروع این طرح خیرخواهانه، اطلاع‌رسانی گسترده‌ای به کلیه تشکل‌های وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و همچنین فعالان اقتصادی صورت گرفت و در نهایت با توجه ویژه رئیس اتاق ایران و حمایت‌های مالی این اتاق و همچنین کمک‌های سایر خیرین کشور، منابع مالی مورد نیاز طرح دوباره مهر تأمین شد.
وی ادامه داد : مناطق محروم و عمدتا روستاهای ۹ استان‌ کردستان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، خراسان جنوبی، ایلام، چهار و محال بختیاری، کرمانشاه، سمنان و گلستان از جمله استان‌هایی بودند که بیشترین حمایت‌ها را در طرح دوباره مهر دریافت کرده‌اند. سایر استان‌های کشور هم متناسب با میزان محرومیت و همچنین نیازهای احصا شده، از خدمات این طرح بهره‌منده شدند.
مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار همچنین از مشارکت ایرانیان خارج از کشور در اجرای طرح دوباره مهر خبر داد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*