اخبار ورزشی استان/رقابت بانوان تکواندوکار استان در مسابقات کشوری پومسه

اعزام تیم نیوکونگ فوی بانوان به مسابقات کشوری

رئیس هیئت کونگ فوی استان گفت: تیم بانوان خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی کشور انجمن نیو کونگ فو اعزام می شود. رضایی در گفت و گو با امروز خراسان جنوبی تصریح کرد: در این مسابقات دو رده سنی نونهالان و نوجوانان شرکت خواهند کرد که طی ۴ و ۵ مهرماه به میزبانی خراسان رضوی شهرستان طرقبه خواهد بود. وی بیان کرد: در رده سنی نونهالان یاسمن فرهودی، نفیسه نمازی، زینب کشاورز، ریحانه برزنونی، مبینا پهلوان، سارینا تیممی و مائده حاج میرزایی شرکت می کنند و در رده نوجوانان هم عقیله هوشنگی اعزام خواهد شد.
مدال‌آوران دارت استان تجلیل شدند
با حضور مهران‌پور معاون توسعه ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، علیزاده رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان، محمدزاده رئیس هیئت بیرجند و جمعی از پیشکسوتان بانوان و آقایان دارت از سمیرا سلیم نفر اول لیگ دارت بانوان و محمدحسین اسدالهی دارتر جوان نفر سوم استان با اهدای جوایزی تجلیل شد.
سرپرست هیئت سه گانه معرفی شد
مهدی نباتی، مدیرکل امور مالیاتی خراسان‌جنوبی از سوی فدراسیون سه‌گانه به عنوان سرپرست هیئت سه‌گانه استان معرفی شد.
بازدید نماینده فدراسیون از سایت هوایی
پیشنهادی استان
رئیس هیئت انجمن های ورزشی عنوان کرد: با دعوت رسمی کمیته ورزش های هوایی استان خراسان جنوبی و با همکاری هیئت انجمن های ورزشی استان، باشگاه هوایی ققنوس شهرستان بیرجند و باشگاه هوایی درحال تأسیس پرندگان نماینده فدراسیون برای بازدید از سایت های پیشنهادی به بیرجند سفر کردند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، علیزاده افزود: فیضی به عنوان نماینده ویژه انجمن ورزش هوایی کشور با جمعی از خلبانان نخبه کشور روز گذشته وارد استان شدند. به گفتۀ وی بازدید از اولین سایت پیشنهادی استان در شهرستان بیرجند، بازدید از سایر سایت های هوایی استان و شهرستان بشرویه و حضور در جلسه ای با معاون ورزش استان از برنامه های این گروه است.
رقابت بانوان تکواندوکار استان
در مسابقات کشوری پومسه
رئیس هیئت تکواندوی استان اعلام کرد: دختران تکواندوکار استان خراسان جنوبی در مسابقات پومسه (اجرای فرم) قهرمانی کشور شرکت می کنند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، محمودی افزود: ریحانه سلیمانی، مهتاب مودی، حدیث صفر زاده، منور مسینائی نژاد، ریحانه سلیمانی و فاطمه شمس آبادی به مربیگری مهدیه سبزبان و سرپرستی حمیده طحان به این دوره از رقابت ها اعزام می شوند. به گفتۀ وی این دوره از مسابقات از دوم مهرماه به مدت سه روز به میزبانی استان همدان برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*