نشست تخصصی «قصه‌گویی، رسانه، مهارت‌های زندگی» در بیرجند برگزار شد

همزمان با چهارمین روز از هفته ملی کودک نشست تخصصی با عنوان «قصه‌گویی، رسانه، مهارت‌های زندگی» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، همزمان با چهارمین روز از هفته ملی کودک نشست تخصصی با عنوان «قصه‌گویی، رسانه، مهارت‌های زندگی»  امروز (۱۷ مهر) در محل مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی برگزار شد.

این نشست تخصصی با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی بیست و یکمین جشنواره استانی قصه‌گویی و در راستای کیفیت‌بخشی به فعالیت قصه‌گویی و بروزرسانی دانش مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری استان برگزار شده است.

همچنین یکی دیگر از اهداف برگزاری نشست قصه گویی بخاطر این است که امروز در جوامع قصه‌ گویی به فراموشی سپرده شده لذا کانون پرورش فکری تلاش می‌کند این مهم را احیاء کند تا خانواده‌ها ترغیب شوند بیشتر برای کودکان وقت بگذارند و اقدام به قصه‌گویی کنند.

کودکان بسیاری از مهارت‌ها را با قصه گویی آموزش می‌بینند و بهتر می‌توانند با بسیاری از مشکلات دست و پنجه نرم کنند. همچنین با همزاد پنداری با شخصیت‌های قصه‌ها می توانند دغدغه‌های خود را حل کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*