موافقت با استعفای دکتر قائمی از ریاست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با استعفای دکتر قائمی از ریاست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند موافقت کرد.

دکتر قائمی علت استعفای خود را استفاده از وقت خود برای آموزش دستیاران تخصصی جراحی مغز و اعصاب این دانشگاه اعلام کرد.

امسال برای اولین بار رشته دستیاری تخصصی جراحی مغز و اعصاب با پذیرش سه دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند راه اندازی شد. این رشته را وزارت بهداشت تنها در چند دانشگاه معدود که از امکانات خوب و اساتید مجرب در این حوزه برخوردارند راه اندازی می کنند.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از معرفی ۵ نفر به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد و گفت: افرادی که برای این سمت به وزارتخانه معرفی کردم عبارتند از آقایان دکتر محمد دهقانی فیروزآبادی معاونت درمان دانشگاه، دکتر محمد رضا میری رئیس دانشکده بهداشت، دکتر اصغر ضربان مدیرگروه بیوشیمی، دکتر اسماعیلی روانپزشک و دکتر علیرضا احسان بخش متخصص رادیولوژی.

افزایش تعداد بیمارستانهای استان از ۷ به ۱۴، راه اندازی بیمارستان رازی و مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی ایران مهر، مرکز ناباروری، بهسازی اورژانس بیمارستانهای ولی عصر بیرجند، شهدای قاین، شهید چمران فردوس، افزایش رشته های آموزشی و افزایش رشته های تخصصی از دو رشته به ۸ رشته در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از جمله اقدامات دکتر قائمی در ۴ سال فعالیت به عنوان ریاست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*