حوادث/پارک کردن مقابل پارکینگ جان یک نفر را گرفت / مرد شکاک برای کشتن همسر از روی جنازه برادر زنش گذشت / خواستگار کینه جو، خودروی دختر مورد علاقه را به آتش کشید+عکس/ دزدی‌های سریالی منشی مورد اعتماد از مدیرعامل شرکت / مرگ مشکوک کارمند کلمبیایی سیرک میلاد در تهران /فروشنده دلارهای تقلبی در کرج دستگیرشد

سد معبر خودروهای مسافرکش مقابل پارکینگ یک منزل مسکونی، موجب مرگ یک راننده و مجروح شدن یکی دیگر از آنها شد.

پارک کردن مقابل پارکینگ جان یک نفر را گرفتبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامیگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعت ۱۶:۳۰ عصر روزگذشته (یکشنبه) گزارش یک درگیری مقابل مترو آزادگان به کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر اعلام شد.

بنابر این گزارش، فردی در حال خروج از محل پارک خودرو خود بوده و زمانی که قصد بیرون آمدن از پارکینگ را داشته با تعدادی مسافرکش به دلیل پارک کردن خودروشان مقابل خودروی خود و سد معبر نمودن مقابل مسیر وی، درگیری لفظی پیدا کرده است. درگیری میان این فرد و مسافرکشان به قدری بالا گرفت که منجر به برخورد فیزیکی و تبدیل به یک نزاع خیابانی شد. در درگیری که میان فرد و مسافرکش ها رخ داد، وی با زدن ضرباتی به یکی از مسافرکش ها باعث مرگ شد و همچنین یکی دیگر از مسافرکش هایی که در این نزاع بود مجروح شد.

ضارب که متوجه کشته و مجروح شدن مسافرکش ها  شده بود، صحنه را ترک کرد و از محل حادثه متواری شد.

 

 

 

 

 

 

مرد روستایی که با همدستی دوستش در اقدامی جنایتکارانه همسر خود و برادر او را به قتل رسانده بودند، به دار مجازات آویخته شدند.

مرد شکاک برای کشتن همسر از روی جنازه برادر زنش گذشتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعت ۲۲ شامگاه دهم فروردین سال ۹۴ اهالی یکی از روستا‌های شهریار با صحنه دلخراشی مواجه شدند. آن‌ها جسد خواهر و برادری را داخل خانه‌شان درحالی پیدا کردند که مردی قمه به دست سعی داشت از خانه آن‌ها فرار کند. اهالی روستا مرد را دستگیر کرده و تحویل پلیس دادند.

مرد جوان با اعتراف به جنایت مدعی شد که قتل‌ها را با همدستی شوهر قربانی این جنایت به نام امیر مرتکب شده است.

هنوز ۲۴ ساعت از این جنایت نگذشته بود که امیر نیز بازداشت شد و در رابطه با قتل گفت: مدت‌ها بود که با همسرم اختلاف داشتم و به رفتار‌های مرموز او شک کرده بودم، ابتدا رفت و آمد‌های وی را تحت‌نظر گرفتم و متوجه شدم با مردی رابطه پنهانی دارد، به همین خاطر نقشه قتل او را طراحی کردم. از دوستم هم خواستم در اجرای این نقشه کمکم کند. شب حادثه باهم به آنجا رفتیم اول دوستم زنگ خانه را زد و مادر زنم در را باز کرد. همزمان من نیز به زور وارد خانه شدم. در همین هنگام برادرزنم از راه رسید که مجبور شدم با قمه او را بزنم. بعد هم همسرم را زدم و فرار کردم. دوستم هم چند ضربه به همسرم و برادرش زد، اما قبل از فرار دستگیر شد.

با اعتراف به جنایت، آن‌ها در دادگاه پای میز محاکمه رفته و با توجه به درخواست قصاص اولیای دم؛ امیر و دوستش به قصاص محکوم شده و هفته گذشته در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شدند.

 

 

 

 

 

خواستگار کینه جو، خودروی دختر مورد علاقه را به آتش کشید+عکس

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری خواستگاری کینه جو خبر داد که در واکنش به پاسخ منفی دختر مورد علاقه اش ، خودروی وی را به آتش کشید.

خواستگار کینه جو، خودروی دختر مورد علاقه را به آتش کشید+عکس

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ کارآگاه علی ولیپورگودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: ساعت ۱۹ مورخه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ وقوع یک فقره آتش سوزی در خیابان چهارباغ غربی به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض و ایستگاه آتش نشانی اعلام شد.

با حضور مأمورین در محل مشخص شد یک خودروی سواری دچار حریق و آتش سوزی شده که در پایان عملیات اطفای حریق ،کارشناسان سازمان آتش نشانی اعلام کردند که حریق عمدی است.

با اعلام نظریه کارشناسی مبنی بر عمدی بودن آتش سوزی، پرونده مقدماتی با موضوع حریق عمدی تشکیل و جهت ادامه رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در تحقیقات از شاکی پرونده که خانمی حدودا ۳۵ ساله است ، وی در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان داشت که هیچ اختلاف مالی یا شخصی با کسی ندارد.

همزمان، کارآگاهان اداره شانزدهم با مراجعه به محل وقوع حریق عمدی موفق به شناسایی یک دوربین مداربسته مشرِف به محل آتش سوزی شدند.

بلافاصله تصاویر بدست آمده از دوربین مداربسته مورد بررسی قرار گرفت و کارآگاهان موفق به شناسایی دو جوانی شدند که یکی از آنها با در دست داشتن یک بطری به ماشین شاکی نزدیک شده و پس از آتش زدن خودرو به سرعت از محل دور می شوند.

با بدست آمدن تصاویر مستند از لحظه آتش زدن خودرو ، تصاویر این دو مرد جوان به رؤیت شاکی رسید که بلافاصله یکی از آنها بنام اسماعیل مورد شناسایی قرار گرفت.

شاکی در حالیکه در اظهارات اولیه باور نمی‌کرد حریق عمدی خودرویش توسط یکی از بستگانش انجام شده باشد ، به کارآگاهان گفت: چند سال پیش اسماعیل از من درخواست ازدواج کرد اما به واسطه  شناختی که از اخلاق وی داشتم و در میان بستگان نیز اسماعیل به عنوان جوانی بداخلاق شناخته شده بود با پیشنهاد ازدواج وی مخالفت کردم اما به هیچ عنوان فکر نمی کردم که او پس از گذشت چند سال به آتش زدن خودروی من اقدام کند.

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با شناسایی محل سکونت اسماعیل در شهرستان کرج  با اخذ نیابت قضایی به این شهرستان مراجعه کرده و در مورخه ۲۲ مهر۱۳۹۷ موفق به دستگیری اسماعیل شدند.

اسماعیل در اظهارات اولیه منکر آتش زدن خودرو شاکی شد اما زمانی که فیلم لحظه آتش زدن خودرو برایش پخش شد به ناچار لب به اعتراف گشود و در اعترافاتش صراحتا به کارآگاهان عنوان داشت که با انگیزه انتقام گیری از شاکی اقدام به این کار کرده است .

اسماعیل با معرفی یکی از دوستانش بنام سیامک به عنوان شخصی که در روز آتش زدن خودرو همراهش بوده ، عنوان داشت :  به همراه سیامک از کرج به تهران آمدیم و پس از نزدیک شدن به محل سکونت … ( شاکی ) دو نفری از ماشینم پیاده شده و … .

با شناسایی سیامک به عنوان دیگر متهم پرونده که متهم اصلی پرونده را در زمان ایجاد حریق عمدی همراهی کرده ، وی نیز دستگیر شد و درهمان تحقیقات اولیه صراحتا به مشارکت خود در حریق عمدی خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپورگودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ  با اعلام این خبر گفت : با تکمیل پرونده ، متهمین با صدور قرار قانونی از سوی شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۵ تهران روانه زندان شدند .

 

 

 

دختر جوان که با سوءاستفاده از اعتماد مدیر شرکت، ماه‌ها از حساب او دزدی می‌کرد، پس از به جیب زدن چندین میلیون دستش رو شد.

دزدی‌های سریالی منشی مورد اعتماد از مدیرعامل شرکتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعت حدود ۱۰ صبح بود که مردی ۵۸ ساله نگران و مستأصل به ساختمان پلیس فتا آمد. او خودش را «جمشید» مدیر یک شرکت بزرگ در شیراز معرفی کرد. شیک پوش و مؤقر بود، اما اتفاقی عجیب همه تمرکزش را به هم ریخته بود و مدام زیر لب خودش را سرزنش می‌کرد.

لحظاتی روی صندلی نشست تا آرام شود. سپس شروع به صحبت کرد: «پس از سال‌ها تلاش و این در و آن در زدن توانستم یک شرکت بازرگانی راه‌اندازی کنم. اما برای شروع کار نیاز به چندین نیروی کارآمد داشتم تا بتوانم موفق شوم. به همین خاطر در روزنامه‌ها آگهی استخدام دادم. افراد زیادی برای کار آمدند، اما من می‌خواستم کادری مجرب و خوب داشته باشم و در انتخاب نیروی کار کمی سختگیر بودم.

سرانجام پس از چند گزینش سخت تیمم را جمع کردم. در میان آن‌ها دختری ۲۹ ساله نیز بود که برای منشی گری استخدام شد. «سحر» آرام و متین و مسئولیت پذیر بود و هر کاری از او می‌خواستم به بهترین شکل انجام می‌داد. دیگر آنقدر به او اعتماد داشتم که همه کارت‌های بانکی شرکت را هم در اختیارش گذاشته بودم و بدون هیچ نظارتی او خودش کار‌های مالی را انجام می‌داد و دست آخر گزارش کارش را برایم می‌آورد.

چون شرکت تازه پا گرفته بود مشغله زیادی داشتم و به همین خاطر حتی فرصت نکردم پیامک بانک را فعال کنم. این موضوع را منشی شرکت که من ساده لوحانه او را امین خود کرده بودم هم می‌دانست. البته در چند ماه گذشته هیچ مورد مشکوکی از او ندیدم و همه دریافت و پرداخت‌ها طبق برنامه انجام می‌شد تا اینکه برای کاری مجبور شدم از حساب هایم پرینت بانکی بگیرم. آنجا بود که متوجه تراکنش‌های عجیب و خارج از قاعده‌ای شدم.

تنها کسی که از موجودی من باخبر بود و به آن دسترسی داشت، منشی شرکت بود. چند روزی بدون اینکه کسی متوجه شود همه حساب‌ها را بررسی کردم. در طول ۶ ماه گذشته میلیون‌ها تومان از حساب شرکت برداشت شده بود، اما چون مبلغ‌ها کم بود من متوجه نشده بودم. وقتی از موضوع مطلع شدم بدون اینکه به او حرفی بزنم به اینجا آمدم تا پیش از اینکه فرصت فرار پیدا کند دستگیرش کنید.»

با اظهارات این مالباخته موضوع در دستور رسیدگی قرار گرفت و «سحر» بازداشت شد. او ابتدا سعی داشت همه چیز را انکار کند، اما وقتی پرینت حساب‌ها را دست مدیر شرکت دید سرش را به زیر انداخت و لب به اعتراف گشود: «باور کنید من از اول به قصد دزدی وارد شرکت نشدم، اما وقتی متوجه شدم مدیر شرکت هیچ نظارتی روی دریافت و پرداخت‌ها ندارد و ارقام قابل توجهی نیز جابه‌جا می‌شود تصمیم گرفتم به دفعات و با مبالغ کم از حساب شرکت برداشت کنم.

ماه‌ها است این کار را انجام می‌دهم. راستش فکر نمی‌کردم روزی دزدی هایم لو برود اما… من به اعتماد مدیر شرکت خیانت کردم و به همین خاطر از او شرمنده هستم…»

هشدار

آرزو خاکپور، کارشناس پلیس فتا ناجا ضمن هشدار به شهروندان گفت: هرگز اطلاعات شخصی و مهم خود از قبیل: رمز کارت‌های عابر بانک را در اختیار کسی قرار ندهید. توصیه ما به کسانی که تراکنش‌های بالایی دارند این است که اینترنت بانک یا تلفن بانک خود را فعال کنند تا از سوء‌استفاده‌های احتمالی پیشگیری شود. همچنین در معامله‌های کلان از کارت بانکی استفاده نکنید و از اتصال حساب‌هایی با گردش مالی بالا به کارت بانکی پرهیز کنید. توجه داشته باشید اگر قرار است پولی را دریافت کنیم ارائه شماره کارت یا شماره حساب به فرد واریز‌کننده پول کفایت می‌کند و دیگر نیازی به اعلام دیگر اطلاعات مهم نظیر رمز اول و دوم، cvv۲، تاریخ انقضا و… نیست و این اطلاعات شخصی و محرمانه است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک آن را از طریق سایت اینترنتی پلیس فتا  قسمت فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

 

جسد کارمند کلمبیایی سیرک میلاد تهران کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد.

مرگ مشکوک کارمند کلمبیایی سیرک میلاد در تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعت ۱۰:۳۶ صبح امروز یک کارمند تبعه کلمبیا در سیرک میلاد تهران به علت نامعلوم در گذشت.

بر اساس اعلام  یکی از دوستان متوفی، وی هنگام مرگ مشروبات الکلی همراه داشته است.

قاضی مدیر روستا بازپرس کشیک قتل پایتخت با تایید این خبر از انتقال جسد به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت مرگ این شخص خبر داد.

سرپرست پلیس آگاهی البرزاز دستگیری فروشنده دلارهای تقلبی در شهرستان کرج خبر داد.
کد خبر: ۸۴۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ – ۱۷:۱۸ ۱۵ October 2018

سرپرست پلیس آگاهی البرزاز دستگیری فروشنده دلارهای تقلبی در شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سرهنگ محمد نادربیگی روز دوشنبه گفت: در پی مراجعه یک شاکی به کلانتری ۱۱ مرکزی کرج و اعلام شکایت مبنی بر اینکه پس از خرید یک هزارو ۳۰۰ دلار از یک فروشنده ارز ، متوجه می شود که دلارها جعلی هستند و قرار است، یک هزارو۲۰۰ دلار دیگر نیز از وی تحویل بگیرد ، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی به نشانی مورد نظر در کرج اعزام وفروشنده را دستگیر کردند.
وی افزود : در بازرسی از منزل این فرد تعداد ۲۵ قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری تقلبی کشف و متهم برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد .
نادربیگی خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده دراعترافات خود اذعان کرد که دلارهای تقلبی را مدت زمانی که در خارج از کشور ساکن بوده از یک فرد ایرانی در مقابل کاری که برای وی کرده بود دریافت کرده است .
وی بیان داشت: متهم نیز در ادامه گفت که پس از مدتی متوجه شدم دلارها تقلبی بوده و تصمیم به فروش آنها گرفتم.
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز یادآورشد: دراجرای نظارت بر قاچاق کالا وارز و اجرای دستورالعمل های ابلاغی مبنی برکنترل و نظارت برفعالان بازار ارز وصرافی ها ، طرح های متعددی در استان البرز اجرا شده است.
وی، نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبرو می کند،بسیار تاثیرگذار دانست.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*