معاونت قرارگاه ولی‌عصر(عج) خراسان‌جنوبی خبر داد برپایی نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی در بیرجند/ رونمایی از دفاتر با عکس «شهید بصیری‌پور»

معاونت قرارگاه ولی‌عصر(عج) خراسان‌جنوبی از برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی در بیرجند خبر داد و گفت: این نمایشگاه از روز شنبه سوم شهریور به مدت پنج روز برپا می‌شود.

محمدحسین جعفری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند از برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی در بیرجند خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه از روز شنبه سوم شهریور به مدت پنج روز برپا می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه برای سومین سال پیاپی در راستای جریان‌سازی و به منظور حمایت از کالا و نوشت‌افزار ایرانی و اسلامی برگزار خواهد شد.

معاونت قرارگاه ولی‌عصر(عج) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این نمایشگاه توسط اتحادیه لوازم‌التحریر بیرجند و با حمایت جبهه فرهنگی انقلاب برگزار می‌شود، گفت: محل برگزاری نمایشگاه در کنار مجتمع مسکونی امام حسین(ع) در خیابان پاسداران بیرجند خواهد بود.

جعفری تعداد غرفه‌های نمایشگاه را ده غرفه اعلام و خاطرنشان کرد: در مراسم افتتاح این نمایشگاه از دفاتر با عکس «شهید بصیری‌پور» رونمایی می‌شود.

وی عنوان داشت: عکس شهدای مدافع حرم و شهید بصیری‌پور، نمادهای ملی، مذهبی و محصولات کشاورزی استان و حمایت از کالای ایرانی را در دفترچه‌ها که تولید داخل استان هستند، خواهیم داشت.

معاونت قرارگاه ولی‌عصر(عج) خراسان‌جنوبی یادآور شد: نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۸ الی ۲۲ به روی علاقه‌مندان باز خواهد بود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*