مجمع هیئت ورزش ناشنوایان برگزار شد عابدپور رئیس هیئت ناشنوایان خراسان‌جنوبی شد

مجمع انتخاب رئیس هیئت ورزش ناشنوایان خراسان‌جنوبی برگزار و سعید عابدپور با رأی اعتماد مجمع برای ۴ سال به‌ عنوان رئیس هیئت استان جایگزین محمدحسن اکبری‌مطلق شد. این مجمع به ریاست مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان استان و با حضور دبیر فدراسیون برگزار شد. اعضای اصلی این مجمع انتخاباتی ۱۵ نفر بودند که از این تعداد ۱۳ نفر عضو از جمله نماینده‌های ورزشکاران، داوران، مربیان، رؤسای هیئت شهرستان‌ها، نماینده آموزش و پرورش و باشگاه‌ها حضور داشتند.
سفر مسئولان زمینه ساز نگاه ویژه
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: سفر مسئولان فدراسیون به استان‌های کمتر توسعه‌یافته‌ اما برخوردار از توانمندی‌های بالقوه چون خراسان‌جنوبی می‌تواند منشأ خیر و برکت فزاینده‌ای باشد. مهران سرپرست تصریح کرد: آشنایی رؤسای فدراسیون‌های ورزشی با پتانسیل و ظرفیت‌های بالقوه و همچنین مشاهده و لمس مشکلات موجود در استان‌ها می‌تواند زمینه نگاه ویژه و توجه بیشتر مسئولان را جلب کند.
در این جلسه آقایان سید حسین اصغری، محمد حسن اکبری مطلق و سعید عابدینی به عنوان کاندیداهای ریاست هیئت ورزش ناشنوایان استان به تبیین برنامه‌های راهبردی و سیاست‌های اجرایی خود پرداختند.
در پایان با دستور رئیس مجمع پروسه رأی‌گیری رئیس هیئت ورزش ناشنوایان خراسان‌جنوبی انجام شد که سعید عابدپور با کسب ۸ رأی برای ۴ سال سکاندار هیئت استان شد. با پیشنهاد رئیس هیئت ناشنوایان خراسان‌جنوبی و تأیید اعضای مجمع کاظم چراغ‌ بیرجندی، خانم دادرس‌مقدم و محمدمهدی عرب به عنوان هیئت رئیسه هیئت ناشنوایان انتخاب شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*