اخبار ورزشی استان/قهرمانی تیم بیرجند در رقابت های جانبازان ومعلولان استان

تیم شهرستان بیرجند قهرمان رقابت های ورزشی جانبازان و معلولان خراسان جنوبی شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های ورزشی جانبازان و معلولان استان گرامیداشت یاد ۲۰۰۰شهید استان در دو بخش بانوان و آقایان با حضور ورزشکارانی از شهرستان های بیرجند، درمیان، بشرویه، قاین و سربیشه به میزبانی بیرجند برگزار شد. در پایان تیم های شهرستان بیرجند، درمیان و قاین به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و همچنین تیم قاین کاپ اخلاق این رقابت ها را از آن خود کرد. لازم به ذکر است در مسابقات والیبال نشسته نیز تیم های منتخب خراسان جنوبی، بیرجند و درمیان مقام های اول تا سوم را کسب کردند. گفتنی است این رقابت ها در رشته های تنیس روی میز، دارت و دوومیدانی به صورت تیمی و انفرادی برگزار شد که نفرات برتر این رقابت ها برای مسابقات کشوری اعزام می شوند. همچنین اسامی نفرات برتر رشته های مختلف متعاقبا اعلام می شود.
دو نشان طلا از آن مچ‌اندازان بانو در رقابت های کشوری
بانوان مچ انداز خراسان جنوبی در رو در رویی با حریفان کشوری خود صاحب دو نشان طلا شدند. مهسا خواجه عبداللهی و آرزو حسنی ورزشکاران استان با مربیگری و سرپرستی سمیه همروان موفق به کسب دو مدال طلا شدند. مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور با شرکت ۱۵۰ مچ‌انداز برتر در آذربایجان ‌غربی برگزار شد.
نایب قهرمانی تیم استان در رقابت های موتورکراس کشور
تیم خراسان جنوبی در رقابت های موتورکراس کشور نایب قهرمان شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در رقابت های موتورکراس کشور که به میزبانی خراسان جنوبی و در شهرستان سرایان برگزار شد، تیم های تهران، خراسان جنوبی و خراسان رضوی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در این رقابت ها ورزشکاران خراسان جنوبی در ماده های مختلف، و به ترتیب مقام های زیر را بدست آوردند: محمد سینا داشگر در کلاس ۱۵۰ سی سی مقام اول، محمدحسن رنجبری در کلاس ۲۵۰ سی سی مقام سوم و محمد خانی در کلاس ۴۵۰ سی سی مقام دوم دست یافتند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*