گفته می شود

 

 

 

 

گفته می شود کانال محمود احمدی‌نژاد فیلمی سه دقیقه‌ای از رحیم مشایی منتشر کرده است که به گفته این کانال افشاگری او در خصوص مسائل پشت پرده است، در این فیلم مشایی از دستان پشت پرده صداوسیما می‌گوید، این کانال گفته است به زودی فیلم کامل این افشاگری را منتشر خواهد کرد.

 

 

 

گفته می شود در رده بندی شهرهای دنیا بر مبنای شاخص هزینه اجاره بهای آپارتمان، تهران در میان ۵۲۲ شهرجایگاه ۲۹۸ را دارد. شاخص اجاره بهای آپارتمان در این شهر برابر با ۱۹. ۰۶ اعلام شده است که نشان می دهد، قیمت اجاره آپارتمان در تهران تقریبا ۸۰ درصد ارزان تر از نیویورک است. متوسط شاخص اجاره بهای آپارتمان در تهران تقریبا مشابه شهرهایی مانند والنسیای اسپانیا، بمبئی در کشور هند و پاتایا در کشور تایلند است، ولی از واشنگتن ۵۰ درصد پایین تر و از ونکور کانادا۳۰ درصد پایین تر است. طبق این مطالعه شاخص اجاره بهای آپارتمان در کوالالامپور مالزی پایین تر از تهران و برابر با ۱۶. ۲۰ است. متوسط هزینه اجاره آپارتمان در تهران بالاتر از کبک سیتی کاناداست.

 

 

 

 

 

گفته می شود پنجمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری (دوره پنجم) در حالی امروز در تهران آغاز به کار کرد که رئیس‌جمهور روحانی در آن حضور نیافت و برای افتتاح چند پروژه به عسلویه رفت. آیت‌الله هاشمی شاهرودی دومین غایب بزرگ این اجلاسیه بود.

 

گفته می شود سخنگوی شورای نگهبان در توییتر به نامه اخیر کروبی واکنش نشان داد. عباسعلی کدخدایی نوشت: متن روز‌های اخیر منتسب با آقای کروبی یادآور بیانیه‌های ایشان در سال ۸۸ است. متن‌هایی که از آن ایشان نیست و ظاهرا برای او می‌نویسند همانند تصمیماتی که برای او می‌گیرند،‌ ای کاش ایشان از حصر فکری اطرافیان در می‌آمد، خودش فکر می‌کرد! خودش تصمیم می‌گرفت و خودش می‌نوشت.

 

گفته می شود مجیدرضا حریری، نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین اعلام کرده از شنبه تا دوشنبه ۱۸ درصد از ارزش دارایی‌های دارندگان درآمد‌های ثابت پایین آمده. قدرت خرید از سال گذشته تا کنون به یک سوم تقلیل پیدا کرده. در چنین شرایطی، سیاستگذار یا وجود دارد و بنا به مسائلی سیاست گذاری می‌کند و یا یک وادادگی در مقابل اتفاقات است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*