به همت ورزش جانبازان و معلولان خراسان جنوبی برگزار شد: درخشش ورزشکاران جانباز و معلول در جشنواره فرهنگی- ورزشی یادواره ۲۰۰۰ شهید استان

رئیس هیأت ورزش جانبازان و معلولان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره فرهنگی- ورزشی یادواره ۲۰۰۰ شهید استان ورزشکاران جانباز و معلول خراسان جنوبی با کسب مقام های برتر خوش درخشیدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، دکتر شریعتی با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف استعدادیابی، نشاط و شادمانی ورزشکاران جانباز و معلول در استان برگزار شد، تصریح کرد: هیأت ورزش جانبازان و معلولان خراسان جنوبی در راستای تجلیل و تکریم از شهدا و هم سویی با اهداف کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان و فراهم نمودن زمینه ای برای حضور ورزشکاران در میادین قهرمانی کشور این جشنواره را برگزار نمود.
رقابت ۱۰۰ ورزشکار جانباز و معلول استان
وی با بیان اینکه در این رقابت ها که با حضور ۱۰۰ ورزشکار از ۶ شهرستان خراسان جنوبی و به مدت ۲ روز در سالن ۲۲ بهمن و استادیوم غدیر شهرستان بیرجند برگزار شد، تأکید کرد: ورزشکاران جانباز و معلول استان در ۴ رشته والیبال نشسته، دوومیدانی، تنیس روی میز و دارت در دو بخش بانوان و آقایان با یکدیگر رقابت کردند. مشاور فرهنگی فدراسیون نیز به کلاس بندی پزشکی ورزشکاران جشنواره از سوی کارشناس هیأت ورزش جانبازان و معلولان استان اشاره کرد و گفت: هر ورزشکار بسته به نوع معلولیت در کلاس خودش به رقابت با حریفان پرداخت و نفرات برتر به رقابت های کشوری نیز اعزام خواهند شد.
رقابت ورزشکاران در ۸ رشته  برگزار می شود
وی ادامه داد: با توجه به استقبال و اشتیاق ورزشکاران جانباز و معلول برای حضور در رشته های مختلف ورزشی، این جشنواره قرار است در دو مرحله دیگر در سطح خراسان جنوبی و در ۸ رشته ورزشی به صورت انتخابی برای تیم استان ادامه یابد.
به گفته وی در  حاشیه این رقابت ها یک دوره کارگاه آموزشی دانش افزایی توسط دکتر حسینی کارشناس هیأت ورزش جانبازان و معلولان استان برای ورزشکاران و مربیان و همچنین کارگاه آموزش بوچیا نیز در بخش بانوان برگزار شد.

ضرورت ثبت نام ورزشکاران در سامانه فدراسیون
رئیس هیأت جانبازان و معلولان خراسان جنوبی به حضور پررنگ ورزشکاران در این جشنواره اشاره کرد و گفت: مجوز ورود به مسابقات کشوری ورزشکاران، ثبت نام در سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان است که تقاضا داریم ورزشکاران با مراجعه به سایت  WWW.IRISFD.IR قسمت ثبت نام آنلاین مشخصات فردی خود را ثبت نمایند.
دکتر شریعتی خاطر نشان کرد: با توجه به بستر فراهم شده از سوی هیأت ورزش جانبازان و معلولان برای جذب ورزشکاران، خانواده های محترم دارای فرزند معلول می توانند برای ثبت نام فرزندان خود برای حضور در رشته های مختلف ورزشی در مرکز استان به هیأت ورزش جانبازان و معلولان خراسان جنوبی و در شهرستان ها به هیأت ورزش جانبازان و معلولان شهرستان ها مراجعه کنند.
تیم بیرجند قهرمان شد و قاین کاپ اخلاق گرفت
رئیس هیأت ورزش جانبازان ومعلولان خراسان جنوبی به نتایج رقابت های فرهنگی ورزشی یادواره ۲۰۰۰ شهید استان اشاره کرد و گفت: در این رقابت ها تیم های شهرستان بیرجند، درمیان و قاین به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و کاپ اخلاق این رقابت ها به تیم قاین تعلق گرفت. وی ادامه داد: مسابقات والیبال نشسته خراسان جنوبی نیز با برتری تیم های منتخب استان، بیرجند و درمیان پایان یافت. به گفته دکتر شریعتی داوری این رقابت ها در بخش بانوان را چهکندی در تنیس روی میز و زحمتکش در رشته های دوومیدانی و دارت برعهده داشت و در بخش آقایان نیز بذری و علائیان در رشته والیبال نشسته، یخچالی،رضایی و بابائیان در رشته دو و میدانی، لاجوردی و سنبلی در رشته تنیس روی میز و دارت داوری این مسابقات را عهده  دار بودند. گفتنی است جشنواره فرهنگی_ ورزشی یادواره ۲۰۰۰شهید استان به همت هیأت ورزش جانبازان ومعلولان خراسان جنوبی در رشته های والیبال نشسته، دارت، تنیس روزی میز، دو و میدانی در کلاس ایستاده و نشسته در روزهای ۱۵و۱۶شهریورماه برگزارشد و از نفرات برتر و داوران این رقابت ها طی مراسمی باحضور مسئولان و ورزشکاران و با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*