بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از موسسه فرهنگی و هنری عرفان

بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از موسسه فرهنگی و هنری عرفان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به همراه معاون امور هنری و سینمای این اداره کل از موسسه فرهنگی و هنری عرفان بیرجند باردید کرد.به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛ناصر نبی زاده ٢٢ شهریورماه جاری در این بازدید با تمجید از فعالیت‌های انجام گرفته در این موسسه گفت: به هر میزان فعالیت در راستای فرهنگ گسترش پیدا کند به همان میزان مسائل و مشکلات جامعه کمتر می‌شود.

وی با بیان اینکه برکات زیادی در انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری وجود دارد، تصریح کرد: زمانی که مراکز فرهنگی هنری با زمینه آموزشی فعالیت داشته باشد تاثیرگذاری بیشتری دارند و به نتیجه مطلوب نزدیک خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به ظرفیت وسیع استان خراسان جنوبی در حوزه فرهنگ و هنر بیان کرد: اولویت نخست در حوزه فرهنگ،عشق و علاقه انسان است و اگر این اراده و علاقه وجود داشته باشد بیشتر مشکلات فرهنگی و هنری حل خواهد شد.

وی در ادامه از بخش های مختلف موسسه فرهنگی و هنری عرفان بازدید و از نزدیک در جریان روند فعالیت های این موسسه قرار گرفت.

در این بازدید امیر اکبرپور مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری عرفان به ارائه توضیحاتی پیرامون نحوه فعالیت موسسه پرداخت و خواستار همکاری در زمینه برگزاری فعالیت های فرهگی و هنری شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*