آخرین خبر :

آزادسازی ۲۸۶ محدوده معدنی خراسان جنوبی

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت:۲۸۶ محدوده معدنی استان از بیست و پنجم شهریور آزاد می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛شهرکی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت:۲۸۶ محدوده معدنی استان از بیست و پنجم شهریور آزاد می شوند.

وی افزود:مرحله سوم آزاد سازی محدوده های اکتشافی استان بیست و پنجم شهریور ساعت ۱۰ صبح همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

شهرکی گفت:محدوده های معدنی مشمول آزاد سازی در استان،۲۸۶ محدوده به وسعت حدود ۴۸۰۰کیلومتر است که در سامانه اینترنتی کاداستر معادن به آدرس http://cadastre.mimt.gov.ir درج و متقاضیان فعالیت و سرمایه گذاری در عرصه های معدنی می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه بیست و پنجم شهریور در خصوص ثبت درخواست و پیگیری های بعدی اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود:هر گونه ثبت محدوده اکتشافی بر اساس مفاد قانون معادن و آئین نامه اجرایی مربوطه بوده و متقاضیان می توانند پس از ثبت نام در سامانه کاداستر معادن و أخذ گواهینامه صلاحیت فنی و مالی از سازمان نظام مهندسی معدن،متناسب با امتیاز أخذ شده در خصوص ثبت محدوده در گروه های معدنی تعریف شده در قانون معادن اقدام کنند.

وی اظهار کرد:به منظور انجام هماهنگی های لازم و جلوگیری از مشکلات آتی،امکان ثبت درخواست‌های صدور پروانه اکتشاف در سامانه کاداستر و همچنین دسترسی های مربوط به فرایندهای درج و ویرایش محدوده های معدنی تا زمان آزادسازی مسدود شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*