گفته می شود

 

گفته می شود تلاش برای استفاده ابزاری از رتبه های تک رقمی کنکور، از نصب پارچه نوشته تا دادن لپ تاپ و پیشنهادت مالی اغواکننده.

در حالی که هنوز زمان چندانی از اعلام اسامی رتبه های تک رقمی کنکور ۹۷ نمی گذرد، اما خبرها حاکی از تلاش برخی از مؤسسات کنکور برای عقد قراردادهای تبلیغاتی با رتبه های برتر است. یکی از تکرقمی های رشته تجربی می گوید: از همان آغاز اعلام رسمی نتایج با پیشنهادات تبلیغاتی فراوانی مواجه شده است که در مجموع از مرز ۳۰۰ میلیون تومان می گذرد.

 

 

 

گفته می شود تحلیلگر سیاسی اسرائیل در حساب کاربری خود در توئیتر نوشته یک شخصیت امنیتی برجسته اسرائیلی ـ که نامش فاش نشده است- هفته گذشته به قطر رفت و با مقام‌های این کشور درباره پرونده آتش‌بس (در غزه) گفت‌وگو کرد.

این تحلیلگر اسرائیلی خاطرنشان کرد: «نیکلای ملادینوف» فرستاده سازمان ملل متحد در خاورمیانه نیز با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر، روز سه‌شنبه در دوحه برای بررسی اوضاع در غزه دیدار کرد.

 

گفته می شود خبر بازداشت مدیران موسسه اعتباری کاسپین که با عنوان « بازداشت مدیران سه موسسه مالی و اعتباری» در برخی پایگاه های خبری و فضای مجازی انتشار یافته است، تکذیب شد.

 با توجه به انتشار خبر یاد شده از سوی برخی پایگاه های خبری به نقل از آقای نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، علی نعیمی مدیر عامل موسسه این مطلب را تکذیب و اعلام کرد حق پیگیری موضوع از طریق مجاری قانونی برای موسسه محفوظ می باشد.

 

 

گفته می شود مولود چاووش اوغلو»، وزیر امور خارجه ترکیه و «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا با یکدیگر گفت وگو کردند.

یک مقام وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه با «دیلی صاباح» گفت‌وگوی دو وزیر را تأیید کرد. «دیلی صاباح» نوشته این گفت‌وگوی تلفنی قبل از سفر هیئت ترکیه‌ای به واشنگتن انجام شده است. دو طرف قرار است در آن دیدار درباره مسائل مختلف از جمله تحریم‌های ایران رایزنی کنند.

ترکیه پیش از این چندین بار با تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران مخالفت کرده و گفته ملزم به تبعیت از آنها نخواهد بود.

 

 

 

 

 

 

گفته می شود سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن ادعای روزنامه «ایونینگ استاندارد» درباره ارسال محموله قطعات موشکی از فرودگاه هیترو به مقصد ایران را شدیداً تکذیب کرد و آن را یک گزارش بی‌پایه و اساس و جنجال‌سازی رسانه‌ای مغرضانه خواند. درنامه سفارت ایران به سردبیر روزنامه یادشده، با اشاره به اینکه ادعای مذکورساختگی و دست‌کاری خبری می‌باشد درخواست شده آن روزنامه از تکرار ادعاهای کلیشه‌ای و دروغ، که هدف آن‌ها توسعه ایران ستیزی است، اجتناب نماید. ایونینگ استاندارد پنج روز پیش درگزارشی به نقل ازنیروهای مرزی انگلیس مدعی شد که دربازرسی از یک محموله در فرودگاه هیترو لندن، قطعه‌ای پیدا کرده‌اند که قرار بوده به ایران ارسال شود و می‌توانسته در برنامه موشکی مورد استفاده قرار گیرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*