معرفی برترین های دارت شمال شرق کشور

درخشش کشتی گیران طبس در مسابقات کشتی چندجانبه شرق کشور
کشتی گیران طبس درمسابقات کشتی چندجانبه شرق کشور خوش درخشیدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات کشتی چند جانبه شرق کشور با حضور ۱۱ تیم از ۱۵ استان کشور و با رقابت ۲۷۰ کشتی گیر در زاهدان برگزار شد. در پایان این رقابت ها امیرمالک دروزن ۵۲ کیلوگرم صالح یعقوبی در وزن ۴۸ کیلوگرم مقام دوم این رقابت ها را کسب کردند و علیرضا عباسی در وزن۶۰ کیلوگرم مقام سوم را از آن خود کرد همچنین امیر حسین زارعی به مقام چهارم رسید.
برگزاری مسابقات هندبال نوجوانان پسر در قائن
مسابقات هندبال نوجوانان پسراستان خراسان جنوبی، یادواره ۲۰۰۰ شهید استان و ۳۰۲ شهید شهرستان قاین برگزار شد. جواد صادقی رئیس هیات هندبال شهرستان قاین گفت: این رقابت ها با حضور۶ تیم از شهرستان های قائنات، سرایان، فردوس، طبس و شهرآیسک از روز پنجشنبه آغاز و به مدت سه روز درسالن غدیر برگزار شد. دراین رقابت ها تیم آب آشامیدنی قائن ۱۶ بر ۲۱ مغلوب تیم هندبال فردوس شد و تیم باشگاه سه گام قائن ۱۲بر ۲۶ نیز شکست را در مقابل تیم هیات هندبال آیسک پذیرفت. همچنین تیم هیات هندبال آیسک ۲۴ بر۲۱ تیم آب آشامیدنی شاهیک قائن را شکست داد و تیم زغال سنگ طبس ۲۰ بر۱۳ از سد تیم باشگاه سه گام قائن گذشت. در روز دوم این رقابت ها تیم آب آشامیدنی قاین، تیم آب آشامیدنی شاهیک قائن و تیم هیات هندبال فردوس بر حریفان خود پیروز شدند.
معرفی برترین های دارت شمال شرق کشور
رقابت های دارت منطقه شمال شرق کشور با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، علیرضا علیزاده رئیس هیات انجمن های ورزشی استان گفت: دومین دوره مسابقات دارت رنکینگ مناطق شمال شرق کشور با حضور استان های خراسان رضوی و شمالی، سمنان، گلستان و خراسان جنوبی به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار شد. وی افزود: در پایان این رقابت ها در بخش بانوان زهرا رمضانی از خراسان رضوی و زهرا نظام دوست از خراسان شمالی به ترتیب مقام های اول و دوم و ملیحه بیرونی کاشانی و مریم صدوقی از خراسان رضوی مقام سوم مشترک مسابقات را بدست آوردند و در بخش آقایان مسابقات دارت رنکینگ منطقه ۲ کشور در بیرجند بهروز کاظمی از خراسان رضوی و محسن زارع از خراسان شمالی به ترتیب حائز رتبه های اول و دوم شدند و مقام سوم مشترک را جواد بیات و معین مهدیانفر از خراسان رضوی به خود اختصاص دادند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*