آخرین خبر :

شهامت سرپرست جدید هیات تنیس استان شد

رقابت بانوان ووشو کار استان درمسابقات
قهرمانی کشور

تیم بانوان ووشوکاری استان به مصاف رقبای خود رفت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، تیم ووشوی جوانان و بزرگسالان بانوان استان از روز گذشته به مدت ۲ روز در یزد به مصاف رقبای خود می رود. آیدا بهرامی نژاد، زینب سادات حسینی، فرشته سلیمانی تبار، یگانه بهرامی نژاد، مهلا خدابخش زاده، سمیه فلاحی نسب، فاطمه حاجی زاده، فائقه سنجری و فرشته حسنی به مربیگری مریم سرزهی و سرپرستی فائقه سنجری در این رقابت ها به مصاف رقبای خود می روند.
صعود تیم طبس به لیگ دسته یک فوتسال کشور
نماینده فوتسال خراسان جنوبی در رقابت های لیگ مناطق کشور توانست جواز حضور در لیگ دسته یک نوجوانان کشور را کسب کند. تیم نخل طلایی طبس با شکست حریفان خود جواز حضور در لیگ دسته یک نوجوانان را کسب کرد. این نماینده امروز به مصاف تیم قزوین می رود. این رقابت ها با حضور ۸ تیم در ۲ گروه در همدان در حال برگزاری است.
برترین های جشنواره ورزشی زوجین جوان بیرجند
به مناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) مسابقات ورزشی زوجین جوان در روستای منظریه بیرجند برگزار شد. در این رقابت ها ۳۰ زوج جوان در رشته های دارت، فوتبال رو میزی، پرتاب توپ، حمل توپ و طناب زنی با یکدیگر رقابت کردند که در پایان مهدی سمویی و همسر مقام اول، مجید دیده رو و همسر مقام دوم و عزیز اله جعفری و همسر مقام سوم این رقابت ها را کسب کردند.
شکست آبی‌پوشان از شاهین بیرجند در مسابقات فوتبال نونهالان استان
تیم شاهین بیرجند در رقابت های فوتبال نونهالان از سد تیم آبی پوشان گذشت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات قهرمانی فوتبال نونهالان زیر ۱۴ سال استان با حضور هشت تیم از شهرستان‌های بیرجند، زیرکوه و طبس از روز گذشته به مدت پنج روز در استادیوم ۱۵ هزارنفری غدیر بیرجند برگزار می‌شود. در نخستین روز این رقابت ها تیم سرخ‌پوشان بیرجند با نتیجه پنج بر صفر از سد فوتبال طبس گذشت و سپس تیم پیروزی پنج بر صفر نونهالان زیرکوه را مغلوب کرد. در سومین بازی نیز تیم فوتبال شاهین بیرجند با نتیجه پنج بر یک آبی‌پوشان را شکست داد و در آخرین مسابقه تیم ایرانجوان بیرجند چهار بر یک نونهالان پیشگامان را شکست داد.
تیم والیبال جوانان استان در مسابقات منطقه ۳ کشور متوقف شد
تیم والیبال جوانان استان از راه یابی به دور نیمه نهایی رقابت های منطقه ۳ کشور بازماند. این تیم در رقابت های منطقه ۳ کشور در آخرین دیدار خود ۳برصفر از سد ایلام گذشت و با ثبت ۲ برد و یک باخت از صعود به مرحله بعد بازماند. این رقابت ها با حضور ۹ تیم از استان های خراسان شمالی، جنوبی، زنجان، ایلام، سیستان وبلوچستان و همدان به میزبانی بجنورد برگزار می شود.
شهامت سرپرست جدید هیات تنیس استان شد
با حکم مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس کشور، جعفر شهامت به عنوان سرپرست هیات تنیس استان معرفی شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، طی مراسمی از زحمات پنج ساله سید حسین خیریه رئیس اسبق هیات تنیس استان تقدیر شد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*