برترین های هفت سنگ روستای دشتغران

فرنگی‌کاران خراسان‌جنوبی در راه جهانی شدن
رئیس هیات کشتی خراسان‌جنوبی گفت: فدراسیون از فرنگی‌کاران طلایی استان برای شرکت در دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی امید ایران دعوت به عمل آورد. عباس سروری افزود: جوادفراز فاروجی در وزن ۵۵ کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشتی امیدهای ایران صاحب مدال رنگی شد و به اردوی آمادگی تیم ملی فرنگی ایران درآمد و پس از درخشش ستودنی‌اش در نخستین دوره اردوی تیم ملی، توسط کمیته فنی فدراسیون به دومین اردوی آماده‌سازی فرنگی‌کاران امید کشور برای حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ دعوت شد.وی متذکر شد: علیرضا افتخاری نیز از خراسان‌جنوبی در وزن ۶۷ کیلوگرم در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی کشور به مدال رنگی رقابت‌ها دست یافت و به اردوی تیم ملی امیدها دعوت شد و در پی هنرنمایی‌های چشمگیری که داشت توسط کمیته فنی فدراسیون به دومین اردوی آماده‌سازی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهانی فراخوانده شد.گفتنی است دومین اردوی آماده سازی تیم کشتی فرنگی امید ایران برای حضور در رقابت های جهانی ۲۰۱۸ رومانی از ۲۷ مرداد تا ۶ شهریورماه به میزبانی استان کردستان در خانه کشتی شهر سنندج برگزار می‌شود.
تیم فردوس قهرمان فوتسال جام تابستانه سرایان شد
مسابقات فوتسال جام تابستانه شهرستان سرایان با قهرمانی تیم شهید پرویز شرفی فردوس به پایان رسید. این مسابقات با شرکت ۲۲تیم در چهار گروه و با انجام  ۵۲ بازی به مدت ۱۰ شب در دو شهر سرایان و آیسک برگزار شد. در پایان این رقابت ها تیم های شهید پرویز شرفی و تیم ثامن الحجج هردو از فردوس  به مقام های اول و دوم رسیدند و  تیم خاوران گستر آبینه نیز مقام سوم را کسب کرد.  گفتنی است علی آسال از تیم فوتسال کافی شاپ ۲۰ بعنوان فنی ترین بازیکن این دوره معرفی شد و کاپ اخلاق به تیم فاطمیون باغستان(فردوس) رسید.
برترین های هفت سنگ روستای دشتغران
مسابقات هفت سنگ ویژه بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا(ع) در محل سالن صالحین روستای دشتغران برگزارشد. در پایان تیم پایگاه بسیج شهید لطفی روستای تشکانان، تیم پایگاه بسیج امام خمینی ( ره ) روستای شیرآباد و تیم الف پایگاه بسیج شهید باهنر روستای دشتغران مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
برترین های واترپلوی بیرجند معرفی شدند
جشنواره استعدادیابی واترپلوی بیرجند با معرفی برترین ها پایان یافت. در این جشنواره که در رده های سنی زیر ۱۴ سال و بالای ۱۴ سال در بخش دختران برگزار شد، رضوان احمدی، آیناز رجب پور و آرمیتا شمس در رده سنی زیر۱۴ سال نفرات برتر شدند و در رده سنی بالای ۱۴ سال ساجده بیضایی، فائزه قنبری و حدیث عرب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*