آخرین خبر :

اخبار ورزشی استان/راهیابی دانش آموزان والیبالیست به اردوی تیم ملی

راهیابی دانش آموزان والیبالیست
به اردوی تیم ملی
چهار نفر از اعضای تیم والیبال دبیرستان نمونه آینده سازان شهرستان قاین، اعزامی به مسابقات والیبال دانش آموزی کشور به اردوی تیم ملی دعوت شدند. جواد قناد رئیس هیات والیبال قاین گفت: سید سروش سجادی، مهدی صادقی، سید مجتبی اسماعیل زاده و ایمان آشورزاده بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی دانش آموزی هستند. وی افزود: تیم والیبال دانش آموزی دبیرستان نمونه آینده سازان قائنات با انجام بازی های مقتدرانه و قابل قبول در رقابت های دانش آموزی کشور در تبریز به کار خود پایان داد.
درخشش تیراندازان با کمان در مسابقات کشور
ورزشکاران تیرانداز خراسان جنوبی در رقابت های باکمان کشور خوش درخشیدند. مسابقات کشوری تیر اندازی با کمان در دو بخش حرفه ای و غیر حرفه ای با حضور ۶۰ کماندار از استان های خراسان جنوبی، شمالی، رضوی، سیستان وبلوچستان و گلستان به میزبانی مشهد برگزار شد. در پایان این رقابت ها محمد ابراهیم وضیع ورزشکار قاین در رشته کامپوند نایب قهرمان شد و علی رضایی در بخش حرفه ای با مسافت ۳۰ متر به مدال برنز رسید.
درخشش تنیس بازان استان در رقابت های منطقه ۴ کشور
تنیسورهای خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی منطقه ۴ کشور بر سکوی نخست ایستادند . تیم تنیس روی میز اداره نوسازی استان متشکل از دهقان، داوودی و حسینی صدیق در این رقابت ها با کسب مدال طلا بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستاد، تیم گلستان نایب‌قهرمانی را به دست آورد و خراسان‌شمالی به سوم رسید.
اعزام تیم تنیس استان به رقابت های هوپس کشور
تیم تنیس روی میز استان به مسابقات هوپس کشور اعزام شدند. در این رقابت ها علیرضا عباسپور فرد و امید حسنی بعنوان بازیکن و محمدرضا عباسپورفرد به عنوان مربی و سرپرست به اولین دور تور ایرانی هوپس پسر کشور ۱۴ تا ۱۶ مرداد ماه به استان مرکزی(شهرستان اراک) اعزام شدند. این رقابت ها با حضور ۱۱۲ بازیکن از ۲۴ استان در غالب ۱۶ گروه سه نفره و ۱۴ گروه ۴ نفره در مرحله اول بصورت گروهی دوره ای برگزار و از هر گروه ۲ بازیکن به مرحله حذفی راه پیدا خواهند کرد. علیرضا عباسپورفرد در دور اول مسابقات با مجتبی قاسم زاده از گیلان و کارا مفاخری از کردستان هم گروه است و امید حسنی با امین منهاج از اصفهان و آرین احمدی از کرمانشاه، پوریا محققی از همدان هم گروه می باشد.
همایش پیاده روی مادر و کودک در بشرویه
همایش بزرگ پیاده روی مادر و کودک در شهرستان بشرویه برگزارشد.سید مهدی ساداتی پور رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان بشرویه گفت: در اجرای طرح توسعه سلامت و نشاط اجتماعی از سوی هیات ورزش های همگانی، همایش بزرگ پیادره روی مادر وکودک در بشرویه برگزار شد. شرکت کنندگان مسیر پارک بستان، بلوار جواد الائمه(ع) و بالعکس را پیاده روی کردند. در پایان جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*