اجرای المان های ثابت در شهر بیرجند

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند از اجرای المان های ثابت در شهر بیرجند خبر داد و گفت: از این پس شاهد اجرای المان های ماندگار در میادین، پارک ها و ورودی های شهر خواهیم بود. دکتر تقی زاده در گفتگو با امروز خراسان جنوبی با اعلام این خبر افزود: تاکنون در اجرای المان ها به صورت مقطعی و بازه زمانی خاص نگاه می شد اما اکنون شورا و شهرداری درصدد است با مطالعات کارشناسی المان های ثابت و دائمی برای شهر تعریف و اجرا کند.
رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با اشاره به برنامه ریزی تیم عمرانی شهرداری برای پروژه هایی که در آینده اجرا خواهد شد خاطرنشان کرد: اتمام پروژه فرزان پس از ۱۳ سال بلاتکلیفی نیز از جمله اقدامات مؤثر شهرداری و شورای اسلامی شهر می باشد.
تقی زاده با اشاره به حجم زیاد فعالیت های واحد عمران؛ از پیشرفت خوب ظرفیت عمرانی در سطح شهر یاد کرد.
وی هدف از انجام پروژه های مختلف عمرانی را در سطح شهر داشتن شهری سالم، زیبا، تمیز و پویا عنوان کرد و افزود: هر چه به جلو حرکت کنیم روند رو به رشد، مطلوب تر و مؤثرتری در انجام پروژه ها خواهیم داشت.
رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: انسجام در مجموعه شورا، تلاش شهردار و تیم متخصص تحت اختیار، منجر به انجام حجم زیادی از پروژه های عمرانی در جای جای شهر بیرجند شده است.
به گزارش امروز خراسان جنوبی دکتر ابراهیم تقی زاده در حاشیه جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهر بیرجند افزود: به رغم وجود مشکلات، پروژه های مختلفی در دستور کار شهرداری قرار دارد.وی اجرای پروژه فرهنگسرا، پارک خطی، پیاده روسازی، پارک بهجت، پارک سایت اداری، بحث تفکیک زباله و بازیافت، نورپردازی آیلندها و بهسازی بلوارهای سطح شهر را از جمله پروژه های عمرانی در دست اجرا نام برد.
وی از اجرای المان های ثابت خبر داد که در دستور کار شهرداری قرار دارد و اظهار داشت: پساب فاضلاب، تقویت ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی و توسعه آرامستان در برنامه کاری می باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*