آخرین خبر :

پیامک

۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام ،خواهش میکنم مشکل مکرر قطعی آ ب وفشار بسیار کم آ ب درتمام ساعات روز در  پاسداران ۶۰/۱را جدی پیگیری کنند از ابتدای سال جاری تا به الان بمعنای واقعی رنج میبریم ازین مشکل،بارهامراجعه کردیم آ ب منطقه ای و تماس گرفتیم نتیجه ای ندیدیم دست بدامان شما شدیم خواهش میکنم بدادمان برسین.
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ ۱۳:۴۱:۲۲ خوانده نشده خیر
۲ +۹۸۹۱۵۸۶۶۰۱۸۰ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام لااقل روزهای که باد هست .تصمیم گیرنده این شهر کیه بگن عملیاتهای خاکبرداری و……که انجام ندن .مثل کوتش خرابه زمین خالی تو شهر هست و صاحبان ابدی.
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ ۱۲:۲۷:۲۷ خوانده نشده خیر
۳ +۹۸۹۱۵۱۶۳۰۳۰۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
متاسفانه از وقتی قبوض فیزیکی موبایل تقریبا حذف شده در سایه بی خبری مردم چه چیزهاکه عنوان خدمات به خودش نمی گیرد.کسی دیگه پیام تبلیغاتی میده پولش رو باید مردم بدهند.
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ ۱۰:۵۶:۲۱ خوانده نشده خیر
۴ +۹۸۹۱۵۱۶۳۰۳۰۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
خدمات مبتنی بر محتوا در قبوض همراه اول شامل اخبار، بازی و سرگرمی، مسابقه، محتوای مذهبی، آموزشی، اطلاع‌رسانی، بهداشت و سلامت و تبلیغات می باشد و اپراتور تلفن همراه باید در مورد تمامی خدمات ارزش افزوده محتوائی پیامکی، قبل از شروع ارائه خدمات، از طریق یک پیامک در مورد ارائه خدمات از مشترک سوال کند و درصورت تائید مشترک آن را فعال کند.لطفا شرکت مخابرات بررسی کنند و ببینند این کار صورت می گیرد؟بنده متقاضی این به اصطلاح خدمات مبتنی بر محتوا نیستم ولی هزینه اش را در قبض ها می آورند..دیوان عدالت اداری و دادستان محترم هم پیگیر حقوق مردم  باشندکه البته همیشه هستند.
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ ۱۰:۵۴:۴۸ خوانده نشده خیر
۵ +۹۸۹۱۵۸۶۶۳۸۴۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام از شهرداری محترم تقاضا داریم  برای اوضاع نابسامان خیابان کارگر جنوبی فکری کند تمام ورودی کوچه هابه داخل خیابان باز است اگر از هر دو کوچه یکی باز باشد اوضاع کمی بهتر خواهد شد رانندگی دربعد از ظهر دراین خیابان واقعا مشکل شده خیلی شلوغ وپر ترافیک وخطرناک
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ ۰۹:۱۵:۵۴ خوانده نشده خیر
۶ +۹۸۹۱۵۵۱۱۴۴۹۱ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام. لطفا نمایندگان سه قوه یاس و ناامیدی رو در جامعه که منشا تمام گرفتاری ها کنونی جامعه ماست, مداوا کنن. این از نون خوردن برای مردم واجبتره.
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ ۰۸:۱۴:۲۴ خوانده نشده خیر
۷ +۹۸۹۱۵۱۶۳۰۳۰۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
روز خبرنگار را خدمت کلیه کارکنان،سردبیر و مدیر مسوول روزنامه وزین بیرجند امروز تبریک می گویم.در روزنامه شماانعکاس بیشتری از خواسته های مردم مشاهده می شود.
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ ۰۸:۰۵:۱۷ خوانده نشده خیر
۸ +۹۸۹۱۰۵۰۹۰۹۲۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام میدان آزادی در تاریکی مطلق به سر می برد و تقریبا همه لامپهای میدان سوخته است
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ ۰۸:۰۰:۵۰ خوانده نشده خیر
۹ +۹۸۹۱۵۱۳۷۰۶۹۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام. باور کنین بعد از گذشت چند سال از احداث سایت اداری ادم حق به کفایت مدیران اداراتی که جلو اداره شون سنگلاخ و خاکیه شک کنه.
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ ۰۶:۲۵:۴۱ خوانده نشده خیر
۱۰ +۹۸۹۱۵۲۶۸۶۵۰۱ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
بالاخره سرنوشت سوله نیمه تمام اسکواش بیرجند که قرار بود امسال به بهره برداری برسد چه میشود؟
۱۳۹۷/۰۵/۱۶ ۲۳:۵۱:۰۵ خوانده نشده خیر
۱۱ +۹۸۹۱۵۲۶۸۶۵۰۱ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
واقعا جای سوال دارد در بین این همه جای خالی برای نصب تابلوبایددقیقا نمای قلعه باستانی بیرجند با تابلوپوشانده شود؟جای بهتربرای نصب نبود
۱۳۹۷/۰۵/۱۶ ۲۳:۴۸:۵۴ خوانده نشده خیر
۱۲ +۹۸۹۱۵۱۶۰۴۸۴۰ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام اقای وزیر ارتباطات گفت گوشی های همراه احتکار شده با دلار۴۲۰۰ .وارد بازار میشود ما مردم که تاحالا در بازار بیرجند چیزی ندیدیم و از هرموبایل فروشی میپرسم میگه ما هم رنگش را ندیدیم نکنه از انبارهای تهران امده و در انبارهای بیرجند احتکار شده یا فقط بین مسولین توزیع شده ایا نظارت هم هست یافقط فی امان الله هست
۱۳۹۷/۰۵/۱۶ ۲۲:۴۹:۲۱ خوانده نشده خیر
۱۳ +۹۸۹۳۷۹۰۸۱۸۹۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
شهرداری بیرجند لطفا تابلوی تبلیغاتی که مقابل قلعه نصب شده و نمای سنتی میدان و قلعه و کتیبه عاشورا در وسط میدان را خراب کرده است برداشته و به یکی از ورودی های شهر منتقل کنید.
۱۳۹۷/۰۵/۱۶ ۱۹:۰۱:۵۲ خوانده نشده خیر
۱۴ +۹۸۹۱۵۹۶۴۴۲۵۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
آیا انصاف است از بودجه ۲۰۰میلیارد تومانی شهرداری بیرجند فقط ۵۰میلیارد در شهر صرف عمران و آبادانی شهر شود؟با توجه به رای مردم به شورای شهر،همه شهروندان انتظار شفاف سازی و افزایش این مبلغ را دارند
۱۳۹۷/۰۵/۱۶ ۱۸:۲۹:۳۱ خوانده نشده خیر
۱۵ +۹۸۹۱۵۹۶۳۶۵۷۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام.۱۷مرداد:”روزخبرنگار”مبارکتان-باتشکرصمیمانه اززحمات خالصانه جنابعالی وهمکاران عزیزتان-خداقوت/شادی روح شهدای خبرنگار:صلوات

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*