آخرین خبر :

اخبار کوتاه استان/معرفی برترین های جشنواره ورزشی خوسف

برگزاری جشنواره ورزشی سربازان بشرویه

سربازان بشرویه در جشنواره ورزشی با یکدیگر رقابت کردند. سید مهدی ساداتی پور رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان بشرویه گفت: به مناسبت روز سرباز و یاد و نام سرداران ۲هزار شهید استان و دراجرای طرح توسعه سلامت و نشاط اجتماعی، جشنواره ورزشی سربازان با شعار سرباز زینت کشور است با حضور سربازان در بشرویه برگزار شد. در این رقابت ها شرکت کنندگان در رشته های تیر اندازی،دارت، طناب کشی، پیاده روی، دوی امدادی، کوهپیمایی و… با یکدیگر رقابت کردند. درپایان به نفرات برتر اول تا سوم جوایزی اهدا شد.
اعزام ورزشکاران اسکیت استان به دوره های آموزشی کشور
ورزشکاران خراسان جنوبی در دوره های آموزشی اسکیت کشور حضور یافتند. افسانه عظیم زاده و احسان رسولی از سوی هیات اسکیت استان در دوره های آموزشی رشته اسکیت آلپاین و دانهیل در روز گذشته به میزبانی تهران شرکت کردند.
معرفی برترین های جشنواره ورزشی خوسف
جشنواره ورزشی خوسف با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات استانی دوچرخه سواری کوهستان و جشنواره بازی های بومی –محلی همراه با همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ورزشکاران و مسئولین شهرستان روز گذشته در روستای آرک شهرستان خوسف برگزار شد. در پایان این رقابت ها در رشته دوچرخه سواری حرفه ای آقایان محمد رضایی ، ولی ا… دانشمند و مهدی میری نفرات اول تا سوم شدند. همچنین در بازی های بومی –محلی بانوان و آقایان نفرات برتر معرفی شدند که نتایج به شرح ذیل است: رشته چوب کشی: وزن ۹۰+ هادی باغانی، وزن ۹۰- حسن ایوبی و در رشته هفت سنگ: مهدی پویا به عنوان نفرات برتر معرفی شدند، همچنین در رشته حرکات نمایشی دوچرخه سواری: علی اختر، صادق ملکی مقدم و محمد امین صادقی نفرات اول تا سوم شدند. در بخش بانوان نیز در رشته لی لی: مریم حسنی و مینا نوفرستی مقام های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و در رشته یک قل دوقل نیز زهرا حسنی و زهرا سنایی فر نفرات اول و دوم این رقابت ها شدند. گفتنی است در این جشنواره به تعدادی از شرکت کنندگان حاضر در همایش پیاده روی به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
اعزام وزنه برداران استان به مسابقات وزنه برداری نوجوانان کشور
سه ورزشکار شهرستان قائنات به مسابقات تست وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور اعزام شدند. مسابقات تست وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور ۱۳ تا ۱۷ سال که به میزبانی بجنورد به مدت چهار روز برگزار شد که سه ورزشکارشهرستان امیر علی حدادزاده، مهران راستگو و امیرحسین راستگو در این مسابقات حضور یافتند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*