آخرین خبر :

پیاده روی بانوان قائنات در روز ملی حجاب

کارگران کوهنورد استان در اوج « کلار»
رئیس هیات ورزش کارگری استان از اعزام تیم کوهنوردی کارگران استان خراسان جنوبی به قله کلار شهرستان بروجن خبر داد و گفت: تیم کوهنوردی کارگران استان به قله ۳۶۰۰ متری کلار صعود کرد. علیزاده بیرجندی افزود: در این صعود که به همت فدراسیون ورزش کارگری کشور دومین رویداد کوهنوردی بود با استقبال پرشور علاقه مندان به این رشته با فتح قله کوه کلار در شهر بروجن از استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد. وی بیان کرد:  در این رویداد ورزش کارگری بیش از ۱۳۰ ورزشکار از استان های سیستان وبلوچستان، گیلان، کهکیلویه و بویراحمد، یزد، البرز، قزوین، فارس، مازندران، لرستان، کرمان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، گلستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، زنجان و هرمزگان حضور داشتند و توانستند در دومین رویداد کوهنوردی سال حمایت از کالای ایرانی، صعودی مقتدرانه بر فراز کوه کلار داشته باشند و نشان دهند کارگر ایرانی می تواند قله های جهانی را نیز زیرپا گذارد. به گفتۀ وی فرشته نظری و غلامحسین بهزادیان، علی خزاعی، غلامرضا طالبی و مجتبی آخوندی اعضای تیم شرکت کننده استان در این صعود سراسری بودند.

پیاده روی بانوان قائنات در روز ملی حجاب
همایش پیاده روی بانوان قائنات ویژه روز ملی حجاب وعفاف برگزار شد و بانوان شهرستان مسیر مصلی تا پارک جنت قاین را پیاده پیمودند. به گزارش امروز خراسان جنوبی دراین همایش که با عنوان «اجتماع بزرگ مدافعان خانواده» برگزار شد،پس از اجرای مولودی خوانی و سخنرانی به ۳۰ نفر از بانوان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
« موعود »کرغند فاتح بام ایران
گروه کوهنوردی موعود کرغند قائنات به قله دماوند صعود کرد. به گزارش امروز خراسان جنوبی این گروه  شامل سه نفر جوان کرغندی مالک خیاطی ،سعید سالاری ،مهدی دشتبان با شعار کتاب بر فراز ابرها وترویج ورزش، بام ایران با ارتفاع ۵ هزار و۶۱۰متری را فتح کردند.
بازگشت آلیش کاران استان با یک برنز
رئیس هیئت کشتی استان عنوان کرد: در مسابقات کشوری آلیش آقایان توانستیم مقام سوم وزن ۱۰۰ کیلو گرم را به دست آوریم. سروری تصریح کرد: حبیب ا… ترابی در وزن ۸۰ کیلوگرم مقام دوم و میرزاپور در وزن ۱۰۰ کیلوگرم مقام سوم مسابقات کشتی آلیش کشور را کسب کرد و تیم خراسان جنوبی نیز بالاتر از کرمانشاه و خراسان رضوی  حائز مقام ششم کشور شد.
فوتسال جام شهدای کارگر طبس به نیمه هایی رسید
مسابقات فوتسال جامعه کارگری شهرستان طبس که با حضور بیست و چهار تیم قبل از ماه مبارک رمضان آغاز شده بود، در دور نیمه نهایی تیم های زغالسنگ پروده  الف با زغالسنگ پروده رقابت خواهند کرد و تیم سیر و حرکت راه آهن شرق با شبکه بهداشت و درمان طبس مسابقه خواهند داد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*