رکورد عمل جراحی ترمیمی در کشور زده شد

رکورد عمل جراحی ترمیمی در کشور زده شد
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ، ظهر امروز با حضور در بیمارستان رازی بیرجند از روند کاری تیم جراحی پلاستیک و ترمیمی مرهم که در بیست و دومین سفر خیرخواهانه خود به این استان سفر کرده بودند بازدید کرد و ضمن تقدیر از تلاش های آنان از بیمارانی که توسط این تیم حراجی شده بودند نیز عیادت کرد و با اهدای گل آنان را مورد تفقد قرار داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علی اسماعیلی ، در جریان این بازدید، گفت: کار تیم حراجی ترمیمی و پلاستیک مرهم در استان خراسان جنوبی قابل تقدیر و تشکر است از این رو از تمام دستگاه های اجرایی که در این زمینه دخیل بوده اند تشکر می نمایم.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ، با بیان اینکه اقداماتی که از سوی تیم پزشکی ترمیمی در خراسان جنوبی صورت گرفت مرهمی بر آلام این عزیزان است، ادامه داد: در یک روز حدود ۵۰ عمل جراحی ترمیمی و پلاستیک در استان صورت گرفت که از این حیث رکورد عمل جراحی در کشور زده شد.
اسماعیلی ، خراسان جنوبی را از جمله استان هایی با ظرفیت و در عین حال دارای مشکل برشمرد و خاطرنشان ساخت:خدمت به مردم این استان به دلیل مشکلاتی که در این منطقه وجود دارد دارای اجر الهی و اخروی است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، انجام ۵۰ عمل جراحی در روز را نمونه ای از کار جمعی و گروهی برشمرد و افزود: هرگاه که کار جمعی و هم افزایی وجود داشته باشد قطعاً توفیق و موفقیت نیز همراه افراد خواهد بود از این رو امید است این کار پایلوتی برای انجام کارهای جمعی و گروهی در استان خراسان جنوبی باشد.
اسماعیلی، ادامه داد: حضور تیم پزشکی جراحی ترمیمی و پلاستیک در استان خراسان جنوبی مایه خوشحالی مردم این استان شد که امیدواریم عوامل دست اندرکار در این رابطه از برکات معنوی این کار مهم برخوردار شوند.
وی در پایان خاطر نشان ساخت: امید است با برنامه ریزی که سوی متولیان و مسئولین امر در استان صورت می گیرد اینگونه اقدامات در استان خراسان جنوبی تداوم داشته باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*