آخرین خبر :

رونمایی از نشریه نگاه امروز و میز خدمت در بهزیستی بیرجند

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: میز خدمت از جمله خدمات نوین دولت است که از طریق الکترونیک و وصل به سامانه های الکترونیکی برای کاهش مدت زمان پاسخگویی به مراجعین بهزیستی راه اندازی شده است.
به گزارش امروز خراسان جنوبی، علی عرب نژاد روز گذشته در آخرین روز از هفته گرامیداشت بهزیستی در مراسم افتتاحیه میز خدمت و رونمایی از نشریه نگاه امروز اولین نشریه تخصصی جامعه هدف بهزیستی گفت: خراسان جنوبی اولین استانی است که میز خدمت و دوره آموزشی مربوط به آن را برگزار کرده است .
وی افزود: میز خدمت جهت حذف بروکراسی اداری و تجمیع خدمات، با تفویض اختیار به کارشناسان تخصصی بهزیستی راه اندازی شده است.
وی با اشاره به اینکه هدف از افتتاح میز خدمت، تسهیل روند خدمات به ارباب رجوع و جلب رضایت است، تصریح کرد: میز خدمت از جمله خدمات نوین دولت است که بزودی از طریق الکترونیک و وصل به سامانه های الکترونیکی برای کاهش حذف زمان و مکان خدمات به مراجعین بهزیستی راه اندازی می شود.
عرب ‌نژاد تأکید کرد: از سال گذشته بستر ارائه خدمات الکترونیک برای جامعه هدف فراهم شده است و میز خدمت با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان از محل دفتر تحول و خدمات سازمان بهزیستی کشور به بهره برداری رسید.
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه امیدواریم با تلاش‌های همکاران بهزیستی کشور هرچه زودتر شاهد الکترونیکی شدن خدمات مانند سایر دستگاه‌های اجرایی باشیم، خاطر نشان کرد: تمامی خدمات بهزیستی در فضای مجازی فراهم شده و جامعه هدف بهزیستی با محدودیت‌هایی که در تردد و حضور در ادارات مواجه هستند می ‌توانند از محل زندگی خود به خدمات ارائه شده توسط بهزیستی دسترسی داشته باشند و درخواست‌های خود را غیر حضوری ارائه و پاسخ دریافت کنند.
گفتنی است در حاشیه این مراسم از نخستین نشریه جامعه هدف بهزیستی خراسان جنوبی که اخبار بهزیستی استان و کشور را پوشش می دهد و اولین نسخه آن همزمان با ۲۵ تیرماه روز بهزیستی و تأمین اجتماعی با همکاری جامعه معلولین ایران شعبه خراسان جنوبی و حمایت مؤسسه مطبوعاتی امروز خراسان جنوبی انتشار یافته است، رونمایی شد.
لازم به ذکر است در آخرین روز از هفته بهزیستی همچنین از طرح اشتغالزایی معتادان بهبودیافته کارگاه خیاطی و کافی شاپ در بیرجند بهره برداری شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*