آخرین خبر :

در همایش لشکر فرشتگان آسمانی مطرح شد: دشمن بدنبال خارج کردن نسل توانمند از عرصه انقلاب و اسلام است

دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بدنبال خارج کردن نسل توانمند و فهمیده از صحنه بوده و برای رسیدن به این هدف همواره حساب شده عمل کرده است.نماینده ولی فقیه در خر اسان جنوبی در همایش فرشتگان آسمانی که به مناسبت ۲۱ تیر ماه روز حجاب و عفاف برگزار شد، با بیان اینکه دشمن از طرق مختلف و با استفاده از گروه های زیادی مانند منافقین و صدام و … همواره به نسل توانمند ما ضربه زده است، افزود: منافقین ۱۷ هزار نفر از  مردم ما را در کوچه و بازار و مجلس به شهادت رسانده و این پروسه هم چنان از راه های دیگر بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب ادامه دارد.
وی شرط اول را در مبارزه با دشمن شناخت او ، هدف و ابزارش عنوان کرد و ادامه داد: دشمن در نهایت می خواهد نسل ضعیف را جایگزین نسل توانمند کند تا بتواند بر جان و مال و ناموس مردم مسلط شود.
وی با بیان اینکه در آخر الزمان وعده یاری امام زمان به کسانی که با بصیرت باشند و انگیزه الهی داشته باشند داده شده، گفت: دشمنان اسلام بدنبال ایجاد تفرقه و جدایی در بین امت ها هستند که باید برای مبارزه با اینگونه دشمنی ها بدنبال راهکار مناسب بود.
تجلیل از ۲۵ همسر، مادر و خواهر شهید در استان
رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه همایش لشکر فرشتگان آسمانی برای پنجمین سال متوالی در استان برگزار شده، به خبرنگار ما گفت : این همایش در شهرهای قاین، طبس، بیرجند و نهبندان برگزار و از  ۲۵ همسر، مادر و خواهر شهید که سرگذشت پژوهی آنها تکمیل شده تجلیل شده است. حسن معزی با بیان اینکه از این تعداد ۱۶ بانو مربوط به شهرستان بیرجند هستند، افزود: این مراسم با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*