درخشش دانش آموز قاینی در مسابقات کشوری کارودانش

دانش آموز هنرستان کارودانش عترت قاین موفق به رتبه دوم در مسابقات علمی کاربردی هنرستان های کارودانش کشور شد.

  فاطمه فنایی موفق به کسب رتبه دوم کشوری در شانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی هنرستان های کاردانش در رشته نگارگری و گرایش طراحی نقوش سنتی شد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در مراسم استقبال از این هنرجو گفت: در مرحله عملی استانی که اسفندماه سال گذشته در بیرجند برگزار شد، تعداد۶۸ هنرجوی دختر و پسر استان  رقابت کردندکه در نهایت ۲ نفر از هنرجویان استان در گرایش هنر فرش و طراحی نقوش سنتی به مرحله علمی کشوری و نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند.
یکه خانی با بیان این که مرحله عملی و نهایی شانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی  به میزبانی استان البرز وشهرستان کرج برگزارشد، افزود: در این مرحله از مسابقات  تعداد۱۹۸هنرجوی نخبه مهارتی در ۳۳ رشته  با قضاوت ۹۹  نفر از داوران و ناظرین به رقابت پرداختند که هنر جوی قاینی موفق به کسب رتبه دوم کشور شد.
وی بروز خلاقیت های علمی و عملی  هنرجویان، تقویت روحیه رقابت جویی و رقابت پذیری، آشنایی جامعه با توانمندی های هنرجویان کاردانش، اشاعه فرهنگ  کار و مهارت آموزی، ارتقاءکیفیت آموزش های مهارتی، تحقق سیاست های اشتغال پایداروتربیت نیروی متعهد وتولید ثروت را مهم ترین اهداف برگزاری این مسابقات دانست.

هم چنین در دوره های چهاردهم و پانزدهم مسابقات علمی کاربردی ،  هنرجویان هنرستان های کاردانش استان  موفق به کسب۱۱ رتبه  برترکشور شدند .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*