تاکید بر برنامه ریزی اوقات فراغت در بیرجند بعد یک ماه تعطیلات اوج تدبیر مسئولان؛ میدانی به نام جوان

بعد سپری شدن حدود یک ماه از تعطیلات ، مسئولان ستاد ساماندهی جوانان در بیرجند ، بر برنامه ریزی برای اوقات فراغت تأکید کردند و اوج خلاقیت آن ها در این جلسه وعده برای احداث میدانی به نام جوان بود تا نشان دهند جوان ها مهم هستند.
عابدی، معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند، نسبت به غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بخصوص دانش آموزان بعد از تعطیلی مدارس اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی و غنی سازی اوقات فراغت برای جوانان باید با محوریت نشاط و تعالی ، سلامت اجتماعی و ایجاد انگیزه در بین جوانان باشد .
محمودی، عضو شورای شهر بیرجند نیز با توجه به اهمیت جوانان بیان کرد: به زودی میدانی در بیرجند به نام جوان نامگذاری خواهد شد و خواستار راه اندازی و تشکیل کمیته پایش سلامت در ستاد ساماندهی امور جوانان هستیم. وی تصریح کرد : برنامه های اوقات فراغت جوانان با محوریت برنامه های فرهنگی و ورزشی ویژه خانواده های کارکنان ادارات نیز برنامه ریزی شود تا بهتر بتوانیم برنامه های فرهنگی را در بین فرزندان کارکنان ترویج دهیم.
حدادی، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار هم عنوان کرد: برنامه های اوقات فراغت باید براساس نیازسنجی ، علاقه مندی و مشارکت خانواده ها در حوزه های مختلف برنامه ریزی شود. وی با تأکید بر تعامل بین بخشی در موضوع اوقات فراغت تصریح کرد: دستگاه های مسئول می توانند با تعامل، همکاری و مدیریت امکانات با پرهیز از موازی کاری در زمینه بهتر اجرا شدن این برنامه ها برای جوانان گام های موثری بردارند. به گفتۀ وی ارزیابی از برنامه های اجرا شده در طول یک مدت یک اصل مهم و پذیرفته شده است و بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه های اوقات فراغت می تواند در برنامه ریزی بهتر و شایسته تر آن در آینده تأثیرگذار باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*