آخرین خبر :

انتقاد نماینده از کمبود امکانات ورزشی در شهرستان بشرویه : استخر شنا بعد ۱۲ سال از زمان استارت هم چنان در گرو تامین اعتبار

شهرستان بشرویه از بسیاری امکانات ورزشی به رغم داشتن استعدادهای درخشان در این حوزه محروم است و بیش از ۱۲ سال از شروع پروژه احداث استخر شنادر این شهرستان می گذرد ولی خبری از افتتاح آن بدلیل عدم تخصیص اعتبار نیست .
نماینده مردم شهرستان های بشرویه،طبس،فردوس و سرایان در گفت وگو با خبرنگار ما با انتقاد از کمبودهایی که در حوزه ورزش در شهرستان های بشرویه ، سرایان ، آیسک ، فردوس و حتی طبس وجود دارد ، گفت: برای بررسی وضعیت پروژه های ورزشی و هم چنین مشکلات و نقایص این حوزه طی دیدار با وزیر ورزش و جوانان مقرر شد دو کارشناس از پروژه ها بازدید داشته باشند و نتیجه را برای ارائه راهکار و تخصیص اعتبار به وزارت خانه اعلام کنند .
امیر حسنخانی با اشاره به حضور این دو کارشناس طی هفته گذشته در این شهرستان ها افزود: بسیاری از سالن های ورزشی این شهرستان ها فقط برای تمرین امکانات دارند و نه برای مسابقات چرا که حتی از داشتن سکوهای تماشاچی هم محرومند.
استخر شنای بشرویه هم چنان در گرو تأمین اعتبار
وی با اشاره به پروژه استخر شنای شهرستان بشرویه که کلنگ احداث آن از ۱۲ الی ۱۳ سال پیش زده شده ولی به مرحله افتتاح نرسیده ، ادامه داد: بعد کلنگ زنی این پروژه برای مردم توقع ایجاد شده ولی بدلیل عدم تخصیص اعتبار هم چنان در مراحل اولیه باقی مانده است .
وی با گلایه مندی از طولانی شدن پروژه های ورزشی در شهرستان های محروم گفت: در شهرستان سرایان هم زمین چمن مناسبی وجود ندارد و در شهر آیسک نیز سالن ورزشی ناتمام باقی مانده و ورزشگاه فردوس هم بعد از گذشت ۴۰ سال از زمان ساخت آن هم چنان بدون تغییر مانده است .
وی با تأکید بر اینکه استعدادهای زیادی در زمینه ورزشی در این شهرستان ها وجود دارد ، افزود: بدلیل نبود امکانات ورزشی این استعدادها به مرحله شکوفایی نمی رسند .
بشرویه محروم از امکانات و سالن ورزشی استاندارد
فرماندار شهرستان بشرویه هم با اشاره به اینکه این شهرستان به لحاظ امکانات ورزشی محروم است، گفت: شهرستان بشرویه به لحاظ امکانات ورزشی بسیار عقب است.
زمان زاده تکمیل استخر شنای این شهرستان را از اولویت های اصلی و مطالبات مردم عنوان کرد و افزود: به رغم تخصیص ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار به این پروژه همچنان برای بهره برداری از آن با مشکل مواجه هستیم .
وی با اشاره به تکمیل استخر شنای آموزش و پرورش ادامه داد : بخشی از اعتبارات سال گذشته برای استخر آموزش و پرورش اختصاص یافته است .
وی با اشاره به تخصیص اعتبار به پروژه سالن ورزشی غنی آباد افزود: شهرستان بشرویه از سالن ورزشی استاندارد هم محروم است و از مسئولان استانی و کشوری استدعا داریم نسبت به مجزا کردن اعتبارات استخر شنا از دیگر پروژه ها اهتمام ورزند.
فرماندار بشرویه با اشاره به سفر مدیرکل دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان به شهرستان بشرویه طی هفته گذشته گفت: تامین اعتبار برای احداث سکوی جایگاه تماشاچی و تأمین برج نوری در چمن آزادی ، احداث چمن مصنوعی با استاندارد ۹۰ × ۱۴ با جایگاه تماشاچی و تامین برج نوری، کمک به استخر شنای آموزش و پرورش از محل اعتبارات استانی و همچنین پیگیری اعتبار ملی برای تکمیل استخر شنای آزادی از جمله رهاوردهای این سفر به بشرویه می باشد .
لازم به ذکر است مدیرکل دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان در بازدید از پروژه های ناتمام ورزشی شهرستان بشرویه در هفته گذشته با اشاره به اینکه باید پروژه ها اولویت بندی شوند، گفته: ما آمادگی داریم این پروژه ها را اولویت بندی کنیم که کامل کردن استخر شنا و دو پروژه احداث سکو و تأمین روشنایی میدان چمن آزادی جزو این پروژه های اولویت دار خواهد بود .
مهندس ذورقی قول مساعد داده که برای تکمیل استخر شنای آزادی از طریق اعتبارات ملی پیگیری های لازم را صورت دهد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*