اخبار کوتاه ورزشی استان/اولین دوره هفتگی دارت بیرجند برگزار شد

مسابقات دوچرخه سواری کراس به خط پایان رسید
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان از برگزاری مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری کوهستان رسته کراس کانتری استان خراسان جنوبی در شهر قاین خبر داد. علوی گفت: این مسابقات به مناسبت دهه کرامت و به میزبانی شهرستان قاینات در پیست کوهستان منطقه نمونه گردشگری بزرگمهر قاینی و در جوار مزار شهدای گمنام باحضور ۲۰دوچرخه سوار از شهرستان های بیرجند، قاین، نهبندان و مشهد برگزار شد. وی تصریح کرد: دوچرخه سواران مسافت ۲،۵ کیلومتری پیست را ۷ دور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان رکاب زنی کردند که در پایان حامد حسن پور، ولی الله دانشمند و هاشم اسماعیلی در رده سنی بزرگسالان و هادی طالعی، امیرحسین زراعتکار و علی مرادی در رده سنی جوانان مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. به گفتۀ وی نفرات برتر استان به مسابقات قهرمانی کشور که مرداد ماه در اراک برگزار می شود، اعزام خواهد شد.

مسابقات دوی صحرانوردی کارگران کشور با درخشش بانوی استان پایان یافت
رئیس هیئت ورزش کارگری استان از حضور تیم بانوان کارگر استان در مسابقات دوی صحرانوردی کارگران کشور خبر داد و گفت: تیم بانوان کارگر استا در این مسابقات در شهرستان بجنورد شرکت کردند که بانوی خراسان جنوبی مقام چهارم را از ان خود کرد. ابوالفضل علیزاده بیرجندی افزود: این مسابقات با شرکت ۲۴ نفردرقالب ۹ تیم برگزار شد که اعضای تیم بانوان استان را فریبا اختری، سمیه غلامی و عطیه میزایی تشکیل دادند. به گفتۀ وی۱۴ نفر توانستند فاصله ۵ کیلومتری مسابقه را به خط پایان برسانند که فریبا اختری با فاصله اندک چند ثانیه تا نفر سوم به مقام چهارم دست یافت.

اولین دوره هفتگی دارت بیرجند برگزار شد
سرپرست این دوره از مسابقات عنوان کرد: با همت کمیته دارت شهرستان بیرجند اولین دوره مسابقات هفتگی با نام دهه کرامت برگزار شد. فروتن مقدم افزود: در این مسابقه که در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد، در بخش بانوان سمیرا سلیم مقام اول، سعیده طیبی مقام دوم و هانیه اباذری مقام سوم را کسب کردند. به گفتۀ وی همچنین در بخش آقایان علیرضا محمدزاده مقام اول، علیرضا فروتن مقدم مقام دوم و مهدی سلیم و مهدی خادم مشترکا مقام سوم را به دست آوردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*