اخبار کوتاه استان/قضاوت داور استان در لیگ برتر فوتبال ساحلی

مسابقه دوچرخه کوهستان برگزار شد
بمناسبت پنجم تیر ماه سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر یکدوره مسابقه دوچرخه سواری کوهستان در محل پارک صیاد شیرازی برگزار شد. رئیس هیئت دوچرخه سواری استان با بیان این مطلب گفت: این مسابقات به مسافت ۱۵ کیلومتر با شرکت ۷۰ دوچرخه سوار برگزار شد. به قید قرعه به ۵ نفر هدیه داده شد. چاجی تصریح کرد: همچنین از ۵ نفر برتر شامل ولی ا… دانشمند، هدایت چاجی، ابوالفضل براتی، حسین سورگی و علی مرادی پور تقدیر شد. به گفتۀ وی این مسابقه با همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرستان بیرجند، هیئت دوچرخه سواری شهرستان بیرجند و شورای مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.
اعزام بانوان هفت سنگ باز استان
دو ورزشکار خانم از استان خراسان جنوبی به اولین اردوی تیم ملی هفت سنگ بانوان اعزام شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، اولین اردوی تیم ملی هفت سنگ کشور از ۱۹ تا ۲۲ تیرماه در استان گلستان شهرستان گرگان برگزار می شود که از هیئت روستایی استان خراسان جنوبی نیز خانم ها شهریاری و طهماسبی اعزام خواهند شد .
قضاوت داور استان در لیگ برتر فوتبال ساحلی
فدراسیون فوتبال از داور برجسته خراسان‌جنوبی برای قضاوت مسابقات لیگ برتر کشور دعوت کرد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، ابوالفضل داوطلب از بیرجند به عنوان داور سوم در کنار محمد پناهی از اصفهان، فرشید حقیقت‌جو و محمدحسین مردانی دیدار نماینده‌های فوتبال ساحلی استان‌های یزد و گیلان را سوت می‌زند. گفتنی است هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتسال ساحلی تیم‌های گلساپوش یزد و شاهین‌خزر رودسر ساعت ۲۰ فردا ۸ تیرماه در سالن ورزشی سلمان مرادآباد یزد برگزار می‌شود.
آغاز سفر مدیرکل ورزش و جوانان استان
سفرهای مدیرکل ورزش و جوانان استان به شهرستان ها آغاز شد که اولین سفر او نیز به شهرستان سرایان بود. در این سفر شهرستانی مهران سرپرست مدیر کل ورزش و جوانان، دکتر امیرحسنخانی نماینده مردم شهرستان های سرایان، فردوس، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی، مهندس زورقی مسئول دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان از وضعیت زمین چمن، مجموعه ملت ، استخر شنا و پیست موتور کراس سرایان و مجموعه ورزشی شهدای شهر آیسک بازدید کردند. در ادامه نیز جلسه بررسی و برنامه ریزی جهت رفع نواقص پروژه های شهرستان در دفتر کار رمضانی سرپرست اداره ورزش و جوانان برگزار شد. در این بازدید ها مهندس رسولی مقدم فرماندار، مهندس مرادی معاون عمرانی فرمانداری و اعضای شورای شهر سرایان و آیسک و دیگر مسئولین نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*