آخرین خبر :

اخبار ورزشی کوتاه استان/کوهستان بیرجند پاک شد

تجلیل از مدال آوران المپیاد ورزش همگانی
مدال آوران المپیاد ورزش همگانی استان با حضور حسینی، رئیس هیئت ورزش های همگانی استان تجلیل شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، ورزشکاران برتر شهرستان در رقابت های المپیاد ورزش همگانی و انتخابی استان که عناوین اول تا سوم را از آن خود کرده بودند مورد تجلیل قرار گرفتند.

نجمه خدمتی برای رقابت های جاکارتا آماده می شود
اردوی تیم ملی تفنگ ایران با حضور ۱۰ ملی پوش از ۹ تیرماه تحت نظر گوران ماکسیمویچ مربی صربستانی تیم ملی آغاز می شود. به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این اردو جهت آماده سازی تیراندازان برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا برگزار می شود و ۱۰ ورزشکار از ۷ استان کشور از ۹ تا ۳۱ تیرماه در رشته تفنگ تحت نظر کادر فنی و هدایت گوران ماکسیمویچ به تمرین می پردازند.الهه احمدی، مهیار صداقت و امیر محمد نکونام از تهران، حسین باقری از اصفهان، پوریا نوروزیان و آرمینا صادقیان از ایلام، مه لقا جام بزرگ از همدان ، نجمه خدمتی از خراسان جنوبی، فاطمه کرم زاده از بوشهر و امیر سیاوش ذوالفقاریان از سمنان نفراتی هستند که به این اردو فراخوانده شدند.

کوهستان بیرجند پاک شد
کوهستان بیرجند در همایش کوهستان پاک از زباله پاک شد. رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: به بهانه اولین حضور رشته صعودهای ورزشی در المپیک ۲۰۲۰توسط هیئت کوهنوردی استان و شهرستان بیرجند با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان این همایش برگزار شد. علیزاده هدف از اجرای این برنامه را  گرامیداشت روز المپیک و محیط زیست، برگزاری مسابقه صعود و فرود معلق با طناب، پاکسازی نمادین سنگ نوشته ها و زباله های پلاستیکی و ترویج فرهنگ کوهستان پاک و عاری از زباله مطابق تقویم ارائه شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و با هماهنگی اداره کل حفاظت محیط زیست استان دانست. وی ادامه داد: همایش کوهستان پاک با رویکرد ترویج فرهنگ حفظ محیط کوهستان و اهمیت حفظ این میراث ارزشمند برای آیندگان در منطقه کوهستانی و گردشگری بند دره بیرجند برگزار شد و در این همایش که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و مجموعه پرسنل و محیط بانان حفاظت محیط زیست استان و غلامی نماینده ورزش و جوانان برگزار شد، بخشی از دره پاکسازی شد. از سوی آرامنش مدیر کل حفاظت محیط زیست استان جوایزی به شرکت کنندگان اهدا شد، همچنین از کلیه شرکت کنندگان در مسابقه تقدیر به عمل آمده و هدیه ای به رسم یادبود از سوی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تقدیم آنان شد.

بانوان موتورسوار استان بر سکوی سوم
به گزارش امروز خراسان جنوبی و به نقل از رجبی ستوده رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی استان هانیه شکیبی و آوا صالحی مقام سوم تایم تریل آماتورهای کلاس ۲۵۰ سی سی و کلاس ۶۵ سی سی مسابقات قهرمانی موتورکراس بانوان استان تهران را کسب کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*