آخرین خبر :

اخبار ورزشی استان/جشنواره پویایی نشاط در طبس برگزار شد

معرفی کشتی گیران اعزامی به مسابقات کشوری
امروز خراسان جنوبی- أنوشه
اسامی کشتی گیران انتخاب شده جهت اعزام به مسابقات کشوری در رده سنی نونهالان رشته آزاد اعلام شد. رئیس هیئت کشتی استان با اعلام این خبر گفت: این مسابقات از ۱۰ تا ۱۵ تیرماه به میزبانی خرم آباد برگزار خواهد شد. سروری افزود: با بررسی های انجام شده در کمیته فنی کشتی استان امین عبداللهی از طبس در وزن ۳۵ کیلو، مهدی دروگر از قاین در وزن ۳۸ کیلو، محمد علی شفیعی از سربیشه در وزن ۴۱ کیلو، سعید عرفانیان از بیرجند در وزن ۴۴ کیلو، روشنی از طبس در وزن ۴۸ کیلو، حسن زاده از قاین در وزن ۵۲ کیلو، گلکار از بیرجند در وزن ۵۷ کیلو، درخشان از قاین در وزن ۶۸ کیلو، تیر افکن از بیرجند در وزن ۷۵ کیلو، فرخ نیا از طبس در وزن ۸۵ کیلو و جوادی زاده از سربیشه در وزن ۱۰۰ کیلو انتخاب شدند.
جشنواره پویایی نشاط در طبس برگزار شد
به مناسبت گرامیداشت هفته المپیک جشنواره فرهنگی ورزشی پویایی نشاط در طبس برگزار شد. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیان کرد: این جشنواره به منظور توسعه نشاط اجتماعی توسط هیئت ورزش های همگانی شهرستان و همیاری مؤسسه بیت الزهرا(س)، شهرداری و امور ورزش بانوان در محل بوستان شهدای گمنام برگزار شد. قدیمی افزود: در این جشنواره علاوه بر اجرای برنامه های متنوع و شاد رقابت های ورزشی همچون طناب زنی، پرتاب توپ بسکتبال، پرتاب فریزبی، مسابقه نی نی رو، مسابقه نقاشی ورزش و کودک، روپایی با توپ فوتبال و پرواز بادبادک ها ویژه رده های سنی مختلف برگزار شد. به گفتۀ وی طبق برنامه ریزی صورت گرفته جشنواره فرهنگی ورزشی با هدف توسعه ورزش در بوستان ها و نقاط مختلف شهر طبس با برنامه مشخص برگزار خواهد شد.
درخشش تنها بانوی دارتر استان
در اردوهای تیم ملی جوانان
آتنا بیگمی تنها بانوی دارتر استان در اردوی تیم ملی به مرحله نهایی دعوت شد. مسئول کمیته دارت استان با اعلام این خبر گفت: آتنا بیگمی توانست نفر چهارم از شش نفر پایانی اردوی نهایی دارت کشور باشد. فاطمه یوسفی افزود: مهدی خادم و پوریا علی آبادی که به مرحله پایانی رسیده بودند نتوانستند در لیست نفرات برتر اردوی تیم ملی جوانان دارت کشور حضور داشته باشند و حذف شدند.
پیشکسوت ورزشی طبس تجلیل شد
سید محمود جواد موسوی پیشکسوت ورزش شهرستان طبس توسط حسینی رئیس هیئت ورزش های همگانی استان تجلیل شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، برنامه ورزش صبحگاهی در باغ گلشن طبس چندین سال متوالی است که با حضور سید محمود جواد موسوی از مربیان و پیشکسوتان به صورت منظم برگزار می شود. در همین راستا و به دلیل کارهای ورزشی فراوان او برای توسعه ورزش شهرستان از وی تجلیل شد.
جشنواره بازی‌های بومی محلی استان در مصعبی
روستای مصعبی شهرستان سرایان میزبان جشنواره استانی بازی‌های بومی محلی در هفته آینده خواهد بود.رمضانی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سرایان از برگزاری این مسابقات در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته آینده ۱۵ و ۱۶ تیرماه در روستای سرسبز مصعبی خبرداد و گفت: رشته های طناب کشی، دال پلان، هفت سنگ، یه قل دوقل و دیگر ورزش های سنتی استان در این جشنواره برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*