آخرین خبر :

اخبار ورزشی استان/برگزاری اولین جشنواره « محله با نشاط» در استان

اعزام تیم دوومیدانی مرکز آموزش ۰۴ بیرجند
به مسابقات تمرکزی نزاجا
به گزارش امروز خراسان جنوبی تیم دوومیدانی مرکز آموزش ۰۴ بیرجند پس از کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات شمال شرق کشور به مسابقات تمرکزی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی شیراز اعزام شد. این مسابقات از ۹ تیرماه به مدت سه روز در بین ۱۶ تیم برتر کشور برگزار می شود.
برگزاری مسابقات دارت دانشگاه علمی کاربردی بیرجند
مسابقه دارت ویژه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی بیرجند یک ویژه دانشجویان در رشته روابط عمومی امور رسانه برگزار شد. فاطمه یوسفی، مسئول کمیته دارت استان با اعلام این خبر گفت: این مسابقات که همزمان با جشن فارغ التحصیلان این رشته بود در محل روستای توریستی رزگ بیرجند برگزار و مصطفی ملائی و جواد رزگی مقام های اول و دوم را از آن خود کردند و مهدی تیموری مقدم و کیوان کورگی مشترکا سوم شدند.
اسکیت خراسان جنوبی به سوی توسعه
در راستای توسعه اسکیت استان بازدیدها و دیدارهایی با دیگر شهرستان ها در حال انجام است. رئیس هیئت اسکیت استان با بیان این مطلب گفت: زمینی در سرایان آسفالت شده بود و دور آن فنس کشی شده و دارای نور مناسب جهت تمرین در شب بود که شهرداری تحویل اداره ورزش و جوانان داده است و خانم رمضانی هم آن را تحویل هیئت اسکیت داد که فقط نواقص جزیی مانند نبود آبسردکن و صندلی وجود داشت و آن هم قول داده شد که برطرف شود. شبانی افزود: در آیسک هم در برنامه بازدید بهمراه بخشدار قول داده شد بعد از دریافت نقشه از هیئت اسکیت استان زمین مورد نظر که کنار پارک هم می باشد تبدیل به پیست تفریحی شود. به گفتۀ وی در سه قلعه نیز ضمن بازدید از ورزشگاه تختی طی تماس تلفنی با شهردار قول مساعد جهت ایجاد پیست داده شد.
برگزاری اولین جشنواره « محله با نشاط» در استان
اولین جشنواره فرهنگی ورزشی «محله با نشاط» با حضور بیش از ۲۰۰۰ تن در محل پارک آزادگان بیرجند برگزار شد. صالحه غلامی مقدم؛ سرپرست گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی با بیان این مطلب گفت: این برنامه با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و رونق بخشی به ورزش محلات بصورت ماهانه در بوستان های سطح شهر بیرجند برگزار خواهد شد. به گفتۀ وی اجرای مسابقات همگانی، ورزش عصرگاهی و دیگر برنامه های فرهنگی از محور های اجرایی در این برنامه بود.
بهره برداری مجدد از زمین والیبال ساحلی قائنات
زمین والیبال ساحلی شهرستان قائنات پس از رفع نواقص مجددا راه اندازی می شود. جواد قناد، رئیس هیئت والیبال شهرستان قاینات بیان کرد: طی روزهای گذشته نواقص زمین والیبال ساحلی شهرستان برطرف شده و بزودی لیگ والیبال ساحلی شهرستان را در این زمین برگزار خواهیم کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*