آخرین خبر :

اخبار ورزشی استان/المپیاد ورزش همگانی، روستایی در خوسف

مربیان دو و میدانی استان بین المللی شدند
مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند عنوان کرد: مربیان دو ومیدانی بیرجند، دوره مربیگری سطح یک بین المللی را به موفقیت پشت سر گذاشتند. طالبی تصریح کرد: مرجان مردانی و صابر صادقی مربیان اعزامی استان به کلاس مربیگری سطح یک بین المللی دو ومیدانی به میزبانی استان تهران توانستند این دوره را با موفقیت به پایان برسانند و جواز حضور در level بعدی را کسب کنند. وی ادامه داد: دوره مربیگری سطح یک بین المللی دو ومیدانی با حضور دکتر پژمان معتمدی (مدرس بین المللی ایران) و آنباراسو سوبرامانیام مدرس بین المللی از کشور مالزی به میزبانی استان تهران در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. به گفتۀ وی در این دوره ۲۴ نفر از نمایندگان استان‌های کشور حضور داشتند که از ۲۴ نفرشرکت کننده ۸ نفر به مرحله بعدی راه پیدا کردند و نمایندگان خراسان جنوبی جزو ۸ نفر بودند و به مرحله بعدی راه پیدا کردند.
بیرجند و سربیشه قهرمان مسابقات بومی و محلی
دبیر هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان از اختتامیه جشنواره بازی های بومی و محلی استان بزرگداشت ۲۰۰۰ شهید استان با شعار ورزش، سلامت، نشاط و امید بدون مواد مخدر در دهستان مصعبی سرایان خبر داد. علی آبادی تصریح کرد: در بخش تیمی آقایان شهرستان های بیرجند، سرایان و قاین و در بانوان سربیشه، سرایان و طبس به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.
المپیاد ورزش همگانی، روستایی در خوسف
رئیس اداره ورزش و جوانان خوسف گفت: المپیاد ورزش همگانی، روستایی و همایش پیاده روی خانوادگی در روستای تقاب برگزار شد. فاطمه چهکندی نژاد افزود: این جشنواره در دو رده آقایان و بانوان در رشته‌های پرش با گونی، دارت، لی لی، تیروکمان سنتی و چوب کشی بود. به گفتۀ وی این المپیاد ورزشی با حضور ۷۰ ورزشکار برگزار شد که خانواده های حاضر در این همایش نیز مسیر ۷ کیلومتری از ابتدای روستای محمدآباد تقاب تا گلزار شهدا و سپس سالن روستای تقاب راپیاده روی کردند. وی خاطر نشان کرد: در رشته پرش با گونی مسلم مهرپویا، مرتضی باقری و علی ابراهیمی مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در رشته چوب کشی نیز مسلم مهرپویا و مهدی براتی نفرات اول و دوم شدند. به گفتۀ وی همچنین در رشته پرش با گونی بانوان نیز مینا مسعودی، زهرا دوست و فرزانه علیدوست نفرات برتر شدند و در رشته دارت بانوان سیده زهره حسینی، فاطمه خدادادی و زینب خدادادی نفرات اول تا سوم و در رشته لی لی بانوان هم زهرا باقی، محدثه خدادادی و فاطمه عبدالهی بر سکوهای اول تا سوم نشستند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*