اخبار حوادث استان/نقص فنی کامیون مرگبار شد

برق گرفتگی جان جوان بیرجندی را گرفت
بر اثر برق گرفتگی و اتصال دستگاه پیکور در شهرستان بیرجند جوان ۲۹ ساله ای جان خود را از دست داد. سرهنگ”علیرضا فولادی” سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بیرجند درباره این حادثه گفت:ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه روز گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی در خیابان نرجس شهرستان بیرجند بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس به محل حادثه اعزام شدند. وی گفت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند جوانی ۲۹ ساله هنگام حفر چاه با دستگاه پیکور بر اثر اتصالی دستگاه دچار برق گرفتگی شده است که سریعا با اورژانس به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شد. سرهنگ فولادی افزود:طبق اعلام مأموران، مصدوم هنگام انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.
افزایش ۱۴۵ درصدی کشفیات مواد مخدر درمیان
فرماندار درمیان از افزایش ۱۴۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان طی سال جاری خبر داد. محمد بشیری زاده در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان درمیان با تأکید بر افزایش توانمندی های جوانان گفت: گسترش آگاهی در مبارزه با مصرف مواد مخدر نیازمند همکاری و مساعدت تمامی مردم و مسئولین در تمامی حوزه ها است. وی بیان کرد: مبارزه با مصرف مواد مخدر زمینه ساز پرورش استعدادها و توانمندی های فرزندان برومند ایران اسلامی در اداره توسعه و آبادانی کشور است. فرماندار درمیان با بیان اینکه دغدغه بسیاری از مردم، مسئولین و نیروی انتظامی مقابله با اعتیاد است، گفت: تنها کاری که می توان در این زمینه انجام داد، بحث پیشگیری، آموزش و آگاه سازی از طریق وسایل ارتباط جمعی است. بشیری زاده در ادامه این جلسه با بیان اینکه جوانان سرمایه های ملی هستند که باید در مسیر توسعه کشور از آنان استفاده شود، اظهار داشت: دشمنان به صورت مستمر و پیوسته با ایجاد برنامه های مبتذل فرهنگی و همچنین تولید انواع مواد مخدر جدید به دنبال تخریب و انحراف جوانان کشور هستند.
کشف ۲۸۵ کیلوگرم تریاک در بیرجند
فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۸۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان بیرجند خبر داد. سردار”مجید شجاع”اظهار داشت: روز گذشته با دریافت خبری مبنی بر جابجایی و حمل مواد مخدر در شهرستان بیرجند توسط قاچاقچیان مواد مخدر، موضوع به صورت ویژه توسط پلیس امنیت عمومی پیگیری شد. وی گفت: در بررسی های مأموران مشخص شد قاچاقچیان قصد دارند محموله مواد مخدر را در پوشش حمل مواد غذایی جابجا کنند که در این راستا یک دستگاه سایپا شناسایی و در خروجی شهر بیرجند متوقف و راننده خودرو دستگیر شد .فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: در بازرسی از خودرو ۲۱۱ کیلوگرم تریاک کشف و خودروی نیسان روانه پارکینگ شد.سردار شجاع تصریح کرد: در عملیاتی دیگر مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازسی از یکدستگاه پراید در شهرستان بیرجند ۷۴کیلوگرم تریاک کشف کردند.
نقص فنی کامیون مرگبار شد
فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه از وقوع تصادف منجر به فوت در کیلومتر ۲۰ جاده ماهیرود به بازارچه خبر داد. سرهنگ احمد کارگر در تشریح این خبر اظهار داشت: در حادثه ای که بین یک دستگاه سواری پژو پارس و یک دستگاه تریلی در کیلومتر ۲۰ جاده ماهیرود به بازارچه به وقوع پبوست راننده پژو پارس به علت شدت جراحات وارده در محل حادثه جان خود را از دست داد. وی تصریح کرد:کارشناس پلیس راه علت حادثه را انحراف به چپ تریلی کشنده ناشی از عدم توجه به جلو اعلام کرد.
توقیف کامیون حامل مرغ زنده در قاین
یک دستگاه کامیون حامل مرغ زنده بدون مجوز بهداشتی در شهرستان قاین توقیف شد. محمودی سرپرست شبکه دامپزشکی قاین گفت: یک دستگاه کامیون حامل حدود دو هزار قطعه مرغ زنده که از خراسان رضوی بارگیری و به مقصد سیستان و بلوچستان قصد عرضه بصورت زنده فروشی را داشت پس از تعقیب و گریز فراوان، توسط مأموران انتظامی توقیف شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*