آخرین خبر :

حوادث

فردی که در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در مقابل مسجدی اقدام به رقاصی کرده بود، شب گذشته توسط مامورین یکی از نهادهای امنیتی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فردی که در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در مقابل مسجدی اقدام به رقاصی و انتشار آن در فضای مجازی کرده بود، شب گذشته توسط مامورین یکی از نهادهای امنیتی دستگیر شد.

 

 

 

یکی از عکاس های جوان ایرانی اعزام شده به جام جهانی روسیه که دیشب در استادیوم لوژنیکی برای پوشش دیدار کرواسی و انگلیس حضور داشت، علیرضا فغانی داور سرشناس ایرانی و کمک هایش را دربخش مهمانان ویژه با کت وشلوار رسمی فیفا پیداکرد و عکس های زیادی از او گرفت اما ماجرا فقط همین نبود و این عکاس سمج از سلام و احوالپرسی های مختلف با فغانی هم عکس انداخت که حاصلش این تصاویر شد که در اینستاگرامش منتشر کرده! احتمالاذفغانی تصور نمی کرد که روی سکوها هم زیر ذره بین عکاس باشد و اینطور سوژه شود. امیدواریم این داور بین المللی کشورمان قضاوت خوبی در دیدار رده بندی جام داشته باشد.

کد خبر: ۸۱۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ – ۲۳:۱۱ ۱۲ July 2018

عکسهای احوالپرسی فغانی باخانم خارجی توسط عکاس ایرانیعکسهای احوالپرسی فغانی باخانم خارجی توسط عکاس ایرانی

عکسهای احوالپرسی فغانی باخانم خارجی توسط عکاس ایرانی

کد خبر: ۸۱۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ – ۰۹:۵۷ ۱۳ July 2018

ماموران گمرک موفق به کشف قاچاق اتوبوسی طلا شدند و از داخل یک دستگاه اتوبوس به مقدار ۴.۵کیلوگرم طلای ساخته شده کشف کردند.

به گزارش مهر از گمرک ایران، ماموران گمرک بازرگان در بازرسی از اتوبوس‌های ورودی از ترکیه در مرز موفق شدند مقدار ۴.۵ کیلو گرم طلای ساخته شده را از داخل یک دستگاه اتوبوس کشف و ضبط کنند؛ بنابراین گزارش این مقدار طلای کشف شده به طرز ماهرانه‌ای در صندلی‌ها جاسازی شده بود که ماموران گمرک با هوشیاری و رصد اطلاعات به محل اختفای این طلا‌ها پی برده و در بازرسی‌های بیشتر به کمک دستگاه‌های کنترلی موفق می‌شوند مقدار ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم طلای ساخته شده را کشف کنند.

گمرک ایران در سال ۲۰۱۷ موفق شد رتبه نخست مبارزه با قاچاق مواد مخدر و رتبه دوم را در مبارزه با انواع کالای قاچاق در دنیا کسب کند.

 

 

 

۱۱۹۷بازدید
کد خبر: ۸۱۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ – ۱۳:۳۲ ۱۲ July 2018

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری عامل کلاهبرداری ۵‌میلیاردی از شهروندان این استان و دیگر استان‌های کشور که ۴۰۰ سکه تقلبی هم فروخته بود، خبر داد.

به گزارش آرمان، سردار قادر کریمی گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر کلاهبرداری‌های شیادانه یک رمال در شهرستان «بجستان» که ادعا می‌کرد با اجنه سر و سری دارد با توجه به حساسیت موضوع دستورات لازم برای بررسی پرونده صادر شد.وی افزود: تیم‌های پلیس آگاهی شهرستان، تحقیقات خود را آغاز و با بررسی‌های اولیه مشخص شد که این رمال با سوءاستفاده از سادگی شهروندان و اعتقادات مذهبی مردم،‌میلیون‌ها تومان کلاهبرداری کرده است.

سردار کریمی گفت: پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، مخفیگاه متهم را در یکی از روستاهای شهرستان مورد بازرسی قرار داد و ۱۶ برگ چک سفید امضاء، ۹ برگ سفته، ۱۲ برگ سند دست‌نویس و قولنامه‌های عادی و ۲ برگ سند رسمی و دیگر مدارک را کشف کرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی بیان داشت: متهم ۶۰‌ساله در تحقیقات اولیه به کلاهبرداری از ۹ شاکی پرونده اعتراف کرد و بررسی‌های پلیسی با توجه به این شاکیان حاکی از آن بود که مبلغ کلاهبرداری شده تاکنون ۵‌میلیارد ریال است.

وی خاطرنشان کرد: طی تحقیقات انجام شده از متهم که به گفته شاکیان پرونده، ادعای ارتباط با اجنه داشته برای کشف دیگر جرایم وی در حالی ادامه دارد که پلیس ۸ دفترچه سررسید حاوی اطلاعات در خصوص ثبت سفارشات و نام و نشان مراجعان ساده لوح کشف کرده است.

سردار کریمی در این خصوص گفت: یکی از شاکیان پرونده که چندی قبل با این فرد آشنا شده در پیگیری شکایت خود گفت: این فرد ادعا می‌کرد که اجنه ۴۰۰ سکه زیر خاکی عتیقه برایش آورده‌اند و با این تطمیع که ارزش سکه‌ها خیلی زیاد است او را اغفال و سکه‌های زیرخاکی را با دریافت مبلغ ۳۰۰‌میلیون تومان به او فروخته است.

شاکی پرونده اظهارکرد: متهم اصرار داشته که این سکه‌ها را باید در مکانی زیر زمین دفن کند تا پس از گذشت مدتی خودش مشتری برایشان بفرستد و سود چند برابری نصیب او کند.

وی ادامه داد: شاکی پرونده با اطلاع از دستگیری متهم بلافاصله دست به کار می‌شود و سکه‌ها را از زیر خاک خارج می‌کند اما متوجه زنگ‌زدگی و تقلبی‌بودن سکه‌ها می‌شود.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با ابراز تاسف از وقوع چنین‌‌ آسیب‌هایی که ناشی از سهل‌انگاری وساده‌لوحی شهروندان است و فرصت را برای افراد سود جو فراهم می‌کند تا به‌راحتی به خواسته‌های پلید خود دست یابند، گفت: پلیس بارها به شهروندان هشدار داده که هوشیار باشند و فریب افراد رمال که با ادعاهای پوچ وانمود می‌کنند قادر به حل مشکلات، اختلافات و گره‌های زندگی دیگران هستند را نخورند.

 

 

کد خبر: ۸۱۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ – ۱۰:۳۷ ۱۲ July 2018

راننده مسافربر که یک‌کیلو طلای جامانده مسافردربستی را سرقت کرده بود، ماجرا را شرح داد.

به گزارش جوان، سرهنگ حسین همتی، جانشین کلانتری‌۱۹۰ مجیدیه گفت: پنجم تیرماه امسال مردی سراسیمه وارد کلانتری شد و ماجرای گم شدن بیش از یک‌کیلو طلا را گزارش داد.

او گفت: من در یک کارگاه طلاسازی کار می‌کنم. امروز به بازار رفتم و یک‌کیلو و ۱۵۰‌گرم طلا خریدم. بعد از آن چند قطعه لوازم خانه هم تهیه کرده و برای رفتن به کارگاهم در محله مجیدیه یک پراید مسافربر را به صورت دربست کرایه کردم.

شاکی ادامه داد: برای اینکه طلا‌ها از دست سارقان در امان بماند آن را درون ظرفی کوچک گذاشتم و زمانی که سوار پراید شدم ظرف را کف خودرو گذاشتم. بعد از رسیدن به مقصد کرایه را پرداخت کردم و به داخل کارگاه رفتم. آنجا بود که متوجه شدم ظرف حاوی طلا را داخل پراید جا گذاشته‌ام که حالا درخواست کمک دارم.

سرهنگ همتی ادامه داد: با اطلاعاتی که شاکی در اختیار مأموران تجسس کلانتری گذاشت آن‌ها دست به تحقیق زده و بعد از چند روز موفق شدند خودروی پراید را شناسایی و متوقف کنند. تحقیقات بعدی، اما نشان داد که سواری پراید فروخته شده است. مأموران کلانتری در شاخه دیگری از تحقیقات موفق شدند آدرس خانه راننده پراید را به دست آوردند. آن‌ها وقتی مقابل خانه رسیدند متوجه شدند که متهم از خانه اسباب‌کشی کرده است.

تحقیقات پلیس، اما ادامه پیدا کرد و مأموران موفق شدند متهم را که مردی ۴۵‌ساله، متأهل و صاحب همسر و یک فرزند بود شناسایی و بازداشت کنند.

او گفت: من طلا‌ها را به دامادم فروختم و با پول آن برای خودم یک پرشیای نو خریدم. با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت داماد وی که مردی ۳۷‌ساله بود بازداشت شد.

او گفت: من در کار سنگ و جواهرات فعالیت می‌کنم و طلا‌ها را به قیمت ۲۵۰‌میلیون تومان فروخته‌ام. با پول آن هم برای خودم و خواهرم خودروی گرانقیمت خریده‌ام. مقداری از پول را هم صرف بازسازی خانه و مقداری را هم برای اعضای خانواده‌ام گوشی‌های گرانقیمت خریدم.

جانشین کلانتری ۱۹۰‌مجیدیه گفت: بعد از کامل شدن تحقیقات متهمان با صدور قرار راهی زندان شدند. وی گفت: اکنون۵۰‌میلیون تومان به همراه چند گرم از باقی‌مانده طلا‌ها به شاکی بازگردانده شد و بررسی‌ها در این باره جریان دارد.

 

 

کد خبر: ۸۱۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ – ۱۰:۳۸ ۱۲ July 2018

پسر نوجوانی که متهم به توزیع شیشه و هروئین بود، بعد از دستگیری اعتراف کرد که مواد متعلق به مادر معتادش است.

به گزارش شرق، یک سال قبل مأموران پلیس از طریق گزارش‌های مردمی باخبر شدند زنی به نام زهره در محله‌ای موادفروشی می‌کند. اهالی به مأموران گفتند که این زن امنیت محله را به هم ریخته و معتادان زیادی در محل رفت‌وآمد می‌کنند.

با توجه به این گزارش بود که مأموران به محل مراجعه کردند و با حکم قضائی وارد خانه شدند. آنها بعد از بررسی خانه ۱۰۸ گرم شیشه و ۴۰ گرم هروئین از خانه کشف کردند. زهره ادعا کرد این مواد متعلق به پسرش است و او مواد توزیع می‌کند.

رامین نوجوان ۱۷ساله نیز گفته‌های مادرش را تأیید کرد و گفت که مادرم نقشی در توزیع این مواد ندارد. وقتی رامین به دادسرا منتقل شد و فهمید که ممکن است مجازات سنگینی در انتظارش باشد، گفته‌هایش را انکار کرد و گفت: برای اینکه مادرش را نجات دهد چنین ادعایی را مطرح کرده ‌است.

با این حال، کیفرخواست علیه این نوجوان صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۴ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. رامین در جلسه رسیدگی به پرونده‌اش گفت: من مواد توزیع نمی‌کردم مادرم اعتیاد دارد و به خاطر اعتیادش مواد در خانه نگهداری می‌کرد و من اصلا نمی‌دانستم که چه سرنوشتی در انتظارم است.

او گفت: من و مادرم در منطقه خاک سفید زندگی می‌کنیم. مادرم سال‌هاست که معتاد است. پلیس در تعقیب مادرم بود و آن روز مأموران به خانه‌مان آمدند و مواد مخدر را پیدا کردند. من به خاطر مادرم به‌دروغ گفتم مواد متعلق به من است چون نمی‌خواستم مادرم به دردسر بیفتد و زندانی شود، اما در کانون اصلاح و تربیت تصمیم گرفتم حقیقت را بگویم.

وی ادامه داد: مادرم در خرید و فروش مواد دستی ندارد و این مواد را برای مصرف خودش تهیه کرده بود. من از قضات دادگاه تقاضای کمک دارم و می‌خواهم تا در مجازاتم تخفیف قائل شوند. قول می‌دهم بعد از آزادی کار و به مادرم کمک کنم تا مواد را ترک کند.

در پایان جلسه هیئت قضائی وارد شور شد. آنها با توجه به گفته‌های متهم و مدارکی که در پرونده موجود بود و با توجه به اینکه او یک نوجوان بوده و متوجه عمل خودش نبوده ‌است، او را به پنج سال حبس و اقامت در کانون اصلاح و تربیت محکوم کردند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*