اخبار کوتاه ورزشی استان/صعود نخل طلایی به دور دوم مسابقات لیگ

میزبانی استان در مسابقات کشوری کشتی خردسالان
رئیس هیئت کشتی استان از میزبانی استان در مسابقات کشوری خردسالان خبر داد. سروری بیان کرد: بعد از رایزنی هایی که با فدراسیون کشتی داشتیم با میزبانی مسابقات خردسالان در رشته های فرنگی و آزاد موافقت کردند. وی افزود: در این مسابقات از استان های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، توابع تهران، قم و سمنان شرکت خواهند کرد. وی ادامه داد: مرحله گروهی جشنواره کشوری خردسالان گروه دوم در سالن مخابرات بیرجند در ۲۵ و ۲۶ مردادماه برگزار خواهد شد.
حضور ورزشکار استان در اردوی تیم ملی هفت سنگ
معصومه شهریاری از امیرآباد و مریم طهماسبی از آیسک به اولین اردوی تیم ملی هفت سنگ کشور اعزام شدند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این اردو از ۲۰ تا ۲۶ تیر در استان گلستان شهرستان گرگان برگزار می شود.
صعود نخل طلایی به دور دوم مسابقات لیگ
در آخرین روز مسابقات گروه دو لیگ مناطق کشور تیم فوتسال نخل طلایی طبس (نماینده خراسان جنوبی) موفق شد با شکست نماینده کرمان جواز حضور در دور دوم مسابقات را دریافت کند. به گزارش امروز خراسان جنوبی در بازی پایانی، نخل طلایی با گلزنی سیدجلال حسینی، محمد صادق قادری، سجاد زمانی و حسین رمضانی با نتیجه ۶ به ۳ نماینده کرمان را شکست داد. در بازی قبل از این دیدار هم نماینده طبس ۷به ۱ تربیت مشهد راشکست داد، اما با توجه به گل زده بیشتر، نخل طلایی جواز صعود را به همراه شمال زابل دریافت کرد. گفتنی است دور دوم این مسابقات در مرداد ماه با حضور ۸ تیم برگزیده برگزار می شود.
برنامه هیئت انجمن های ورزشی پیام نور بسته شد
دومین نشست تخصصی انجمن های ورزشی دانشگاه پیام نور استان با حضور حسن آبادی، مدیر فرهنگی، اجتماعی دانشگاه پیام نوراستان برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی در این جلسه که مسئولان انجمن های ورزشی تیراندازی، ورزش های قدرتی، شنا، بدمینتون، والیبال، بومی و محلی و کبدی حضور داشتند به بیان برنامه های پیشنهادی طرح اوقات و فراغت خانواده پیام نور پرداختند و فعالیت های ۶ماهه دوم سال جهت تنظیم تقویم ورزشی استان را بیان کردند. برگزاری دوره های آموزشی شنا و تیراندازی ویژه فرزندان خانواده پیام نور با تخفیف ویژه، برگزاری دوره داوری درجه۳ بومی و محلی و توجیهی کبدی در تابستان ۹۷ و مجوز حضور ۵ نفر از دانشجویان اساتید و کارکنان در دوره مربیگری درجه ۳ تیراندازی از جمله این برنامه ها بود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*