اخبار ورزشی استان/مقام سومی بانوی دو و میدانی کار استان

دعوت بانوی دارتر استان به اردوی تیم ملی
مسئول کمیته دارت استان گفت: در پی دعوت رسمی انجمن دارت کشور و سرمربی تیم ملی دارت کشور آتنا بیگمی دارتر جوان استان به هفتمین اردوی تیم ملی جوانان کشور در استان مازندران شهر بابلسر اعزام شد. فاطمه یوسفی افزود: این اردو از دیروز آغازشده و تا ۲۲تیرماه ادامه دارد.
اعزام کشتی گیر استان به اردوی ملی
رئیس هیئت کشتی استان اعلام کرد: جواد فراز فاروجی کشتی گیر فرنگی کار وزن ۵۵ کیلوگرم استان خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی برای مسابقات آسیایی جاکارتا اندونزی دعوت شد. سروری اضافه کرد: همچنین علیرضا افتخاری مقدم و جواد فراز فاروجی به مسابقات انتخابی تیم ملی فرنگی امید اعزام شدند. به گفتۀ وی مهران بابایی نیز به مسابقات کشتی آزاد تیم امید از ۱۸ تا ۲۲ تیرماه اعزام شد.
۴ برنز استان در مسابقات ملی کاراته
رئیس هیئت کاراته استان گفت: در مسابقات ملی کاراته سبک واداریو، عرفان محمدزاده از خراسان جنوبی مدال برنز کاتا و کومیته، سروش سهرابی، سهراب سهرابی و علی خیرآبادی هم مدال برنز کومیته را به دست آوردند. به گفته احمدی پیما این مسابقات با قهرمانی تیم تهران خاتمه یافت. مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک وادوریو با حضور۵۰۰ شرکت کننده از ۲۵ استان در محل خانه کاراته قم برگزار شد.
افتتاح دو خانه ورزش روستایی در سرایان
دو خانه ورزش روستایی در روستاهای مصعبی و نوبهار شهرستان سرایان توسط مدیر کل ورزش و جوانان استان افتتاح شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی مهران سرپرست در مراسم افتتاح این دو خانه ورزش گفت: تجهیز و افتتاح دوخانه ورزش در راستای سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان در خصوص ترویج ورزش همگانی در روستا‌ها و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته است و ابراز امیدواری کرد تا برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در دو بخش آقایان و بانوان مسئولین هم همکاری کنند.
مقام سومی بانوی دو و میدانی کار استان
صدیقه جانی ورزشکار هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان موفق به کسب مقام سوم در ماده ٢٠٠ متر مسابقات کشوری ورزشکاران پیوند اعضا شد.
اعزام بانوان تیم هفت سنگ به اردوی تیم ملی
مریم طهماسبی و شهریاری نماینده بانوان استان پس از درخشش در مسابقات کشوری به اردوی تیم ملی هفت سنگ بانوان در استان گلستان شهر گرگان اعزام شدند.
به گزارش امروز خراسان جنوبی طهماسبی همراه شهریاری از بیرجند تنها دعوت شدگان این استان در اردوی تیم ملی هفت سنگ می باشند که قرار است از ۲۰ تا ۲۶ تیرماه برگزار شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*