آخرین خبر :

در دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی و مدیر مسئول روزنامه امروز خراسان جنوبی مطرح شد: مشوق های «امروز خراسان جنوبی» برای کتاب خوان ها

روزنامه امروز خراسان جنوبی برای کتاب خوان ها و اعضای کتابخانه ها ی عمومی برنامه های تشویقی دارد.
مدیر مسئول روزنامه امروز خراسان جنوبی در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: ما آمادگی داریم در صورت همکاری اداره کل کتابخانه ها، به یک کتابخانه برتر و دو کتاب خوان برتر آقا و خانم، سه اشتراک روزنامه اختصاص دهیم؛ بدین صورت که دو نسخه از این روزنامه ها رایگان بوده و هر سه نسخه تحویل کتابخانه شود.«محمود حیدری» افزود: اعضای فعال کتابخانه ها نیز در صورت تمایل می توانند اشتراک نیمه بهای روزنامه امروز خراسان جنوبی را دریافت کنند.
وی در ادامه به بیان درخواست ناشران بومی برای ورود کتابهایشان در قفسه کتابخانه های عمومی استان اشاره کرد و ادامه داد: راه اندازی کتابخانه تخصصی رسانه و مطبوعات از نیازهای ضروری استان است که روزنامه امروز خراسان جنوبی این آمادگی را دارد تا با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان این امکان را فراهم آورد.
وی گفت: پیشنهاد می کنیم جهت معرفی بیشتر کتابخانه های عمومی استان، کتابخانه برتر که هر ساله در ایام کتاب، کتابخوانی و کتابدار از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی معرفی می شود، با اطلاع رسانی این اداره کل در بخشی از روزنامه به مخاطبان شناسانده شود.
«حیدری» افزود: در صورت معرفی تازه های نشر با اولویت کتابهای بومی استان خراسان جنوبی از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان، می توانیم ستونی را در روزنامه امروز خراسان جنوبی به این مهم اختصاص دهیم.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هم در این جلسه، توجه ویژه به مسائل فرهنگی را زیربنای حل بسیاری از مشکلات جامعه به ویژه در میان قشر جوان عنوان کرد و گفت: کیفی سازی و بهبود شرایط فیزیکی کتابخانه ها در جذب مخاطب به این فضای فرهنگی بسیار مؤثر است.
«محمدرضا رضایی» افزود: اداره کل کتابخانه های عمومی استان از سال ۹۳ تا کنون با شعار کیفی سازی فضاهای موجود، اقدام به بهسازی کلیه کتابخانه های عمومی نهادی خود کرده است.
در این دیدار بر انعقاد تفاهم نامه ای برای  افزایش فرهنگ مطالعه تأکید و  از کتابخانه عمومی محمدعلی کریم پور بازدید شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*