۵۰ برنامه برای بزرگداشت سه روز تاریخ ساز راهپیمایی روز قدس در ۳۰ نقطه استان بر پا می شود

امروز خراسان جنوبی-کاظمی فرد
۵۰عنوان برنامه محوری در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد و روز قدس در استان اجرا می شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد و روز جهانی قدس بیش از ۵۰ عنوان برنامه محوری در استان برگزار خواهد شد، گفت:  مراسم راهپیمایی روز قدس در بیش از ۳۰ نقطه استان برگزار می شود که این راهپیمایی در مرکز استان از  ۱۰:۳۰ صبح از میدان شهدا تا میدان قدس در بیرجند برگزار و سخنران این مراسم سردار نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه کشور خواهد بود.
حجت الاسلام احمد ملایی در نشست مطبوعاتی با بیان اینکه امسال سه مراسم بسیار مهم ملی و مذهبی «سالروز رحلت امام خمینی (ره)، قیام خونین ۱۵ خرداد و روز جهانی قدس» در ماه مبارک رمضان است، اظهار داشت: در پی سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد و راهپیمایی روز قدس هفت کمیته در سطح استان تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در حوزه علمیه سفیران هدایت با سخنرانی حجت الاسلام مهدی طائب ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می شود، عنوان کرد: همچنین همزمان ساعت ۲۲ روز ۱۴ خردادماه مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در حسینیه جماران برگزار خواهد شد.
به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، مراسم قیام خونین ۱۵ خرداد مرکز استان در هیئت ابوالفضلی (ع) ساعت ۱۷ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قوامی، رئیس مرکز تخصصی مدیریت اسلامی حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام ملایی با اشاره به اینکه در مجموع ۵۰ عنوان برنامه شاخص به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، قیام خونین ۱۵ خرداد و راهپیمایی روز جهانی قدس در سطح استان برگزار می شود، گفت: اختصاص بخشی از سخنرانی ها توسط مبلغان سراسر استان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری مسابقات نقاشی و پیامک، برگزاری نمایشگاه ها با موضوع روز قدس و ارتحال امام خمینی (ره) و برگزاری شب خاطره از مهم ترین برنامه های شورا در این مناسبت ها خواهد بود.
وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در تمام بخش ها، شهرها و شهرستان های استان خراسان جنوبی افزود: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس با محکومیت انتقال سفارت آمریکا به قدس با حضور باشکوه مردم به صورت ویژه برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: راهپیمایی روز قدس در بیش از ۳۰ نقطه سطح استان برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*