آخرین خبر :

کمک بلاعوض به تعاونی های استان برای شرکت در نمایشگاه گرجستان هم فال و هم تماشا

کمک بلاعوض ۱۶ میلیون ریالی به تعاونی های شرکت کننده در اولین نمایشگاه محصولات و خدمات ایران در کشور گرجسستان پرداخت می شود.
معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: برای کمک وحمایت از تولید کالای ایرانی، تعاونی، توسعه وفروش آن در بازارهای خارجی وتوسعه بازار تعاونی ها بخشی از هزینه برابر ۱۶ میلیون ریال (شامل هرینه هتل و بلیط رفت و برگشت) بصورت کمک بلاعوض به تعاونی های متقاضی شرکت در نمایشگاه گرجستان پرداخت می شود. نمایشگاه گرجستان ۴ تا ۷ مرداد امسال در شهر تفلیس برگزار می شود.
ادامه ثبت نام در جشنواره تعاونی های برتر
به گفته حسن سروری سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان هم با هدف شناسایی تعاونی های برتر و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون برگزار می شود، این جشنواره برای فراهم کردن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی برنامه ریزی شده و پس از انجام فراِیند داوری، تعاونی های موفق استانی برای انتخاب در سطح ملی به ستاد مرکزی معرفی خواهند شد. او افزود: امتیازدهی به تعاونی ها براساس شاخص های متفاوتی از قبیل توانایی کارآفرینی و اشتغال، بنیه مالی و اقتصادی، توانمندسازی و رفاه، توسعه منطقه ای، صادرات و ارزآوری انجام می سشود .
فرایند داوری
سروری با اشاره به اینکه تعاونی ها امسال در ۲۲ گرایش واتحادیه ها در سه گرایش می توانند در جشنواره ثبت نام کنند، ادامه داد: پس از تکمیل مدارک ومستندات ارائه شده توسط تعاونی فرایند بررسی توسط کمیته داوری متشکل از کارشناسان خبر بخش تعاون و نمایندگان اتحادیه ها و اتاق تعاون و همچنین نمایندگان دستگاههای اجرایی مرتبط در فرایند داوری قرار می گیرند وتعاونی های برتر براساس شاخص های اعلام شده وکسب امتیاز حدنصاب مشخص می شوند.
او ادامه دا د: ثبت نام در سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر از بیست و چهارم خرداد آغاز شده و تا شانزدهم تیر ادامه خواهد داشت و علاقمندان می توانند به آدرس اینترنتی www.taavonibartar . ir مراجعه و در سامانه مربوطه ثبت نام نکنند و یا برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره از طریق شماره تلفنهای ۱۶-۰۵۶۳۲۴۰۰۱۱۴ داخلی ۲۰۳ تماس بگیرند و در شهرستانها به ادارات تعاون کارورفاه اجتماعی یا مراجعه کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*