پیامک

۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
مسوولان محترم اکنون که خارج کردن صنوف مزاحم از بافت شهری خیابان عدل در توان شما نمی باشد لطفا میلان عدل ۲۷ به علت وجود مسجد و سازمان آب و بازار روز و خوابگاه  سازمان آب وبنیاد مسکن و مدرسه در میلان پایین تر و پارک نمودن ماشینها توسط کارگاه ها جهت تعمیر، بیشتر به اتوبان شبیه شده و هر لحظه ماشین ها با سرعت در حال عبور می باشند .ما اهالی کوچه تقاضا داریم حداقل ابتدای کوچه را مسدود  کنید تا رفت و آمد در میلان کاهش پیدا کند.و ارامش اهالی کوچه فراهم شود.
۱۳۹۷/۰۳/۲۳ ۱۵:۰۹:۱۰
۲
سلام با تشکر از اداره راه که راه روستای مرغوک را تیغ زدند ولی نگرانیم چون راه روستای مرغوک داخل رودخانه است و با اندک بارانی خراب میشود . وزحمات ان عزیزان به هدر میرود برای ما هم مشکل ساز است .پیشنهاد میشود برای راه خاکی ازسمت روستای روبیات به صرفه باشد وبا کمترین هزینه انجام میشود
۱۳۹۷/۰۳/۲۳ ۱۴:۳۲:۲۷ خوانده نشده خیر
۳ خوانده نشده خیر
۴
مسوولین محترم‌استان.تازمانیکه بر تعداد افرادیکه روزی شان را ازسطل های زباله جستجو می کنند و هیچکس پاسخگوی وضعیت بد اقتصادی که عرصه زندگی و امید و نشاط را روز به روز بر مردم تنگ تر می کند دم زدن از شهدا که الحق جایگاه رفیعشان راهمین مردم بهتر از مسوولین قدر می شناسندو در هر مراسمی حضور دارندچندان تاثیرگذار نخواهدبود.اگرنوجوان و جوان زیربیست سال که داوطلبانه به جبهه رفت و شهید شد می دانست سی سال بعدازشهادتش عده ای با زد وبند و پارتی بازی بار خود و خانواده شان را‌می بندندو عداه ای در سطل زباله دنبال روزی هستندقطعا الان شمامسوول نبودید.
۱۳۹۷/۰۳/۲۳ ۰۹:۱۹:۳۰ خوانده نشده خیر
۵
جهاد کشاورزی با افتخارسرمایه گذاری نهصد میلیون یورو دراوکراین رو فریادمیزنه!اگراین پول هنگفت خرج اموزش کشاورزی نوین ومدیریت پیشرفته ابیاری دراستان خودمان میشد بهترنبود?باتوجه به هزینه های کشت و انتقال ازاروپا این کارایا اقتصادی وبه صرفه است?
۱۳۹۷/۰۳/۲۳ ۰۸:۱۰:۴۱ خوانده نشده خیر
۶
ما داد زدیم برای ساکنین درسایت اداری پارک احداث کنید شهرداری رفته برا اداراتش پارک میزنه! تنهاخوبیش اینه که کارمندان اون ادارات بعداز۲۲ دقیقه کارمفیدشون میتونن بیان پارک وقدمی بزنن هوایی تازه کنن..
۱۳۹۷/۰۳/۲۳ ۰۷:۵۶:۱۳ خوانده نشده خیر
۷
مکررا شنیده میشود که بیش ازچهارصد روستا در استان اب لوله کشی ندارند..وبودجه هم نیست..خوب شرکت اب روستایی چه برنامه ای برای تامین بودجه ان دارد?ایا نمیشودباتبلیغ وتبیین این موضوع کمک های مردمی رو به این جهت سوق داد?ایا کمک به این روستاها واجب تر از……. ومردم خارج کشورنیست?
۱۳۹۷/۰۳/۲۳ ۰۷:۴۸:۳۰ خوانده نشده خیر
۸ ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ ۰۷:۳۹:۲۲ خوانده نشده خیر
۹ ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ ۲۳:۴۶:۴۲ خوانده نشده خیر
۱۰
مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس جناب آقای فخر تا اکنون برای راه اندازی پارک موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس بلوار صیاد چه اقداماتی انجام شده است؟آن هم پس از ده سال از تحویل زمین و در آستانه کنگره شهدا

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*