پدیده مسابقات فوتبال روی میز بیرجند

سوت پایان مسابقات والیبال بانوان بیرجند
مسابقات والیبال جام رمضان یادواره ۲۰۰۰ شهید استان و شهرستان بیرجند، با شرکت ۷تیم در دو گروه به صورت دوره ای با انجام ۱۳بازی در سالن ورزشی راهداران برگزار و درپایان این دوره ازمسابقات تیم های برتر معرفی شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، معیار سازه شرق، دانشگاه بیرجند و تیم ایران اسپرت مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

قهرمانی تیم الف بیرجند در مسابقات والیبال نشسته
مسابقه فینال والیبال نشسته جام رمضان در سالن ۲۲بهمن با حضور تماشاگران و ریاست هیئت استان و مدیر کل بهزیستی استان برگزار شد. مسئول کمیته والیبال نشسته استان گفت: این مسابقات بین دو تیم الف بیرجند و تیم ب بیرجند برگزار شد که درپایان تیم الف بیرجند با کسب نتیجه ۳بر ۱ تیم ب بیرجند را شکست داد. سنبلی افزود: تیم والیبال نشسته جوانان شهرستان بیرجند نیز سوم شد.

پدیده مسابقات فوتبال روی میز بیرجند
یک دوره مسابقه فوتبال روی میز ویژه آقایان بومی، قهرمانی پایگاه شهید بهشتی (ره ) در دوبخش انفرادی ودوبل به مناسبت عید سعید فطر و خزایی به عنوان پدیده این مسابقات معرفی شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در این مسابقات ۲۱ نفر حضور داشتند که در بخش انفرادی احمد خزایی و حسین طایفی مقام های اول و دوم را از آن خود کردند و دباغی و هادی لطفی مشترکا سوم شدند. همچنین در بخش دوبل هادی لطفی – امین دباغی، محمد خوشدل – ابوالفضل دباغی و خزایی – میلا یاسری نژاد به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند. از طرف کمیته فنی مسابقات خزایی به عنوان پدیده و حافظیان به عنوان مرد اخلاق این دوره از مسابقات برگزیده شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*