ممنون و ممنوع

ممنون بودن از خبرنگاران برای انعکاس اخبار دستگاه ها و ممنوعیت برای مسئولان در زمینه درخواست سؤال از رسانه ها جملات پر تکرار نشست هم اندیشی خبرنگاران فعال حوزه دولت با مدیر روابط عمومی استاندار ی بود. مدیرکل روابط عمومی استانداری گفت: نقد منصفانه باید در حوزه رسانه صورت گیرد هر چند که به مذاق برخی خوش نیاید اما نقادی منصفانه باعث توسعه و پیشرفت می شود. عباسعلی بهاری با تأکید بر ضرورت حفظ شأن و جایگاه قشر مظلوم خبرنگار افزود: چرا من مدیر که باید اخبار حوزه مدیریتی خود را به هر نحو ممکن منعکس نمایم وقتی رسانه ها و خبرنگاران بدون منت این اخبار را منعکس می کنند نه تنها ممنونشان نیستم بلکه بعضا شأن و جایگاه آن ها را نیز حفظ نمی کنم؟
وی در ادامه به مشکلات مطروحه توسط خبرنگاران حاضر در جلسه اشاره کرد و گفت: بحث درخواست ارسال سؤالات خبرنگاران از سوی مسئولان را در شورای اطلاع رسانی استان مصوب کردیم و اگر نیاز باشد دوباره هم مصوب می کنیم تا دیگر چنین مواردی از سوی خبرنگاران به ما ارجاع نشود و مدیران دیگر ارسال سؤالات را از خبرنگاران نخواهند.
وی با بیان اینکه رفع مشکل فضای محدود جلسات شوراها و کارگروه ها را پیگیر هستیم، در خصوص نبود تعامل برخی مدیران روابط عمومی ها و مدیران دستگاه ها با خبرنگاران نیز گفت: در جلساتی جداگانه با حضور مدیران روابط عمومی ها و مدیران دستگاه های مد نظر خبرنگاران، آنها به مسایل و سؤالات خبرنگاران پاسخ خواهند داد.
وی در خصوص پیگیری و برگزاری برخی جلسات در ساعت های نامتعارف نیز قول مساعد داد و در پاسخ به مطالبات مطروحه از سوی خبرنگار امروز خراسان جنوبی نیز اظهار کرد.: در اینکه ورود رسانه ها به مباحث امنیتی درست نیست تردیدی وجود ندارد اما در خصوص مسئله اخیر مربوط به فرودگاه بیرجند بهتر بود که مسئولان امر همان ابتدا در خصوص امنیتی بودن موضوع اطلاع رسانی می کردند.
بهاری افزود: استاندار اولویت کار را در استان به موضوعاتی محوری همچون آب و اشتغال داده اند با اینحال بحث درخواست خبرنگاران مبنی بر برگزاری نشست های خبری استاندار را به دفتر او منتقل می کنیم.
در ابتدای این جلسه پس از بیان اقدامات صورت گرفته در خصوص نشست قبلی، خبرنگاران برخی مسایل و مشکلات خود را مطرح کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*