معرفی فینالیست های والیبال جام رمضان سرایان

مسابقات فوتبال روی میز خردسالان برگزار شد
مسابقات فوتبال روی میز جام رمضان و بزرگداشت شب های ماه رمضان بین شرکت کنندگان در رده سنی خردسالان برگزار شد.به گزارش امروز خراسان جنوبی، تعداد افراد شرکت کننده در این مسابقات۳۴ نفر بودند و نوع مسابقات انفرادی و تک حذفی بود. در بخش انفرادی این مسابقات حمید پردل و امیر حسین یوسفی مقام های اول تا دوم را از آن خود کردند و امید حبیبی و محمد شفیعی مشترکا سوم شدند. همچنین سعید یوسفی به عنوان مرد اخلاق مسابقات انتخاب شد.
بیکاری جوانان  ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی
بیکاری جوانان در جلسه دبیر شورای مبارزه با موادمخدر استان با مدیر کل ورزش و جوانان ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی عنوان شد. مدیر کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر اقدامات خوبی انجام شده اما به طور قطع این اقدامات کافی و پیشگیرانه نبوده، زیرا امروز آن چیزی که در جامعه کاملا قابل لمس است، درگیری خانواده ها با بلای خانمان سوز اعتیاد است. سرپرست افزود: این موضوع غیر قابل انکار، نتیجه نوع نگاه در حوزه برنامه ریزی است و باید با نگاه ویژه به بررسی مسایل روز و مشکلات جوانان پرداخته شود و اثربخشی راهکارهای پیشنهادی مد نظر قرار گیرد. وی ادامه داد: ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی، نبود اشتغال مناسب برای جوانان است و تا وضعیت معیشت در جامعه ارتقا نیابد شاهد مشکلاتی از قبیل افزایش آمار طلاق، کاهش آمار ازدواج و افزایش اعتیاد بویژه در بین جوانان خواهیم بود.
معرفی فینالیست های  والیبال جام رمضان سرایان
تیم های بسیج بسطاق سرایان و پارچه سرای حریم فردوس توانستند به مرحله فینال راه یابند، مرحله نیمه نهایی والیبال جام رمضان شهرستان سرایان با برتری تیم های بسیج بسطاق و پارچه سرای حریم فردوس به پایان رسید.
به گزارش امروز خراسان جنوبی شنبه شب مورخ ۱۹ خرداد ماه جاری در حالی بازی نیمه نهایی والیبال جام رمضان برگزار شد که تیم بسیج بسطاق در برابر دهیاری بسطاق به برتری ۳بر ۱ دست یافت، همچنین تیم پارچه سرای حریم فردوس نیز با همین نتیجه مسافربری سرایان را از پیش روی برداشت و راهی فینال شد. ۱۰ تیم برتر در این دوره در دو گروه ۵ تیمی با هم رقابت کردند که ۲تیم به فینال راه یافتند. دیدار فینال این دوره مسابقات دوشنبه مورخ ۲۱ خرداد در سالن ورزشی فجر روستای بسطاق برگزار خواهد شد.
رقابت ۲۳ نفر برای  قهرمانی پینگ پنگ بیرجند
مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی پینگ پنگ آزاد بیرجند جام رمضان گفت: مسابقات قهرمانی پینگ پنگ آزاد بیرجند با حضور ۲۳ بازیکن در سالن شهید سرحدی بیرجند بصورت دو حذفی برگزار شد.
حمید روبیاتی افزود: امیرحسین و امید عباسپور فرد اول و دوم، پویا احراری و حسین چمنی مشترکاً سوم شدند.
به گفتۀ وی مسابقات انتخابی شیفت برتر استان در کلیه رده های سنی ۲۸ و ۲۹ خرداد ماه برای آقایان و ۳۰ و ۳۱ خردادماه برای بانوان در سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*