معاون استاندار خراسان جنوبی خبرداد: کسر ۱۰ درصدی اعتبارات شهرداری های ناموفق در مناسب سازی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: از شهرداری‌هایی که در زمینه مناسب سازی اقدامات مطلوبی نداشته‌اند ۱۰ درصد اعتبارات آن‌ها کسر خواهد شد.
سید مجتبی علوی مقدم در کمیسیون مناسب‌سازی استان اظهارکرد: تمام دستگاهای خدماتی باید مناسب‌سازی شده و از دستگاه‌های برتر در زمینه مناسب‌سازی تقدیر می‌شود.
وی با اشاره به وظایف شهرداری‌ها نسبت به مناسب‌سازی حمل‌ونقل و اماکن عمومی، بیان کرد: از شهرداری‌هایی که در این زمینه اقدامات مطلوبی نداشته‌اند ۱۰ درصد اعتبارات آن‌ها کسر و به شهرداری های موفق افزوده می شود.
به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت مناسب‌سازی مراکز درمانی برای بیماران و معلولان، تصریح کرد: ارائه آموزش امری ضروری در مناسب‌سازی است و باید آیتم‌های مناسب‌سازی در اختیار ادارات قرار گیرد.
علوی مقدم ادامه داد: جشنواره هنرهای تجسمی معلولان در خراسان جنوبی برگزار می‌شود که در حاشیه این جشنواره نمایشگاهی از توانمندی‌های استان را نیز خواهیم داشت. وی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خراسان جنوبی اظهار کرد: باید همه دست به دست هم داده تا استان را در سطوح بالا معرفی کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد: حضور منظم و به موقع مدیران در انجام هر برنامه‌ای اعم از برگزاری جلسات، موجب پیشرفت استان می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*