مسابقه دارت به مناسبت آزادی خرمشهر در بیرجند

برگزاری اولین مسابقه جام رمضان پارکور

اولین مسابقات پارکور جام رمضان بیرجند با همت کمیته پارکور هیئت انجمن های ورزشی استان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
رسولی، رئیس کمیته پارکور استان با اعلام این خبر گفت: مهدی حسن زاده، سعید ابراهیمی، محمدرضا یوسفی و حسن هوشیار نفرات برتر این مسابقات شدند و علیرضا مودی به عنوان قهرمان اخلاق معرفی شد.
افتتاح باشگاه کاراته بانوان در گریمنج
باشگاه کاراته آزاد بانوان سبک کیوکوشین بایا کورن در گریمنج افتتاح شد. محسن حسن زاده رئیس هیئت کاراته شهرستان قاین با بیان اینکه سالن کاراته بانوان در گریمنج  با مربیگری فاطمه سادات براتی با حضور رئیس، دبیر و اعضای هیئت کاراته قاین و جمعی از ورزشکاران افتتاح شد، گفت: شهرستان قاین پتانسیل و ظرفیت خوبی در  این رشته ورزشی دارد که باید با برنامه ریزی در جهت رشد و گسترش کاراته در این شهرستان و بالفعل کردن استعدادها گام برداشت. وی خاطر نشان کرد: اهمیت ورزش بر هیچ کس پوشیده نیست و همه این آگاهی را دارند که ورزش موجب کاهش بیماری ها و آسیب های اجتماعی خواهد شد و  با توجه به جنگ نرم دشمن، تنها با ورزش می توان با آن مقابله کرد که باید با ایجاد فضاهای ورزشی جوانان را به ورزش کردن ترغیب کرد.
مسابقه دارت به مناسبت آزادی خرمشهر در بیرجند
رئیس هیئت انجمن های ورزشی شهرستان بیرجند از برگزای مسابقات دارت به  مناسبت بزرگداشت سوم خرداد روز فتح خرمشهر در  اردوگاه بهلگرد خبر داد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، علیزاده افزود: این مسابقات با حضور ۱۶خانواده و ۵۰دارتر برگزار شد و ورزشکاران طی دو مرحله با هم رقابت کردند، ابتدا قبل از ضیافت افطار مسابقه انفرادی برگزار شد که در بخش آقایان، علیرضا فروتن مقام اول، آرش ایزدی مقام دوم و مهدی سلیم و امین خیاط مقام سوم مشترک را کسب کردند. وی ادامه داد: همچنین در قسمت بانوان اعظم علی اکبری مقام اول، آتنا بیگمی مقام دوم، فاطمه زهرا عرب و فاطمه ناصری مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*