ضیافت افطاری برای دانش آموزان «رودکی»

یادواره شهدای اهل سنت استان برگزار می‌شود
فرمانده قرارگاه شهید ناصری با بیان اینکه خراسان جنوبی ۴۳ شهید اهل سنت تقدیم انقلاب کرده است، گفت: یادواره شهدای اهل سنت خراسان جنوبی شهریور ماه امسال برگزار می‌شود. سردار رجب‌زاده در جلسه برنامه ریزی یادواره شهدای اهل سنت خراسان جنوبی در شهرستان درمیان اظهار داشت: خراسان جنوبی ۴۳ شهید اهل سنت تقدیم انقلاب کرده و اجلاسیه شهدای اهل سنت در خراسان جنوبی ۶ شهریورماه جاری در شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان برگزار می شود.وی سرکشی از خانواده شهدا و جمع‌آوری تمام اسناد و سوابق و مدارک شهدا و جمع‌بندی آن در قالب کتاب با عنوان شهدای اهل سنت شهرستان درمیان و رونمایی از این کتاب ‌را از مهم‌ترین برنامه‌های این کنگره عنوان کرد. فرمانده قرارگاه شهید ناصری تصریح کرد:کنگره شهدا در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا، ایجاد بستر مناسب برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و الگوهای ارزشی برای جامعه، ایجاد فضای فرهنگی مناسب، تقویت روحیه استکبارستیزی و تقویت روحیه جهاد برگزار می‌شود.
ضیافت افطاری برای دانش آموزان «رودکی»
مراسم فارغ التحصیلی دانش آموزان پایه ششم دبستان رودکی در قالب ضیافت افطار برگزار شد. محمد حسین اشرف زاده مدیر دبستان رودکی بیرجند با اعلام این خبر افزود: در این مراسم دانش آموزان روزه دار با شرکت در مراسم جزءخوانی قرآن و نماز جماعت در ضیافت افطار شرکت و لوح یادبود فارغ التحصیلی را از نماینده انجمن اولیا و مربیان و نماینده معلمان آموزشگاه دریافت کردند.
صدور ۱۴۹ مجوز مشاغل خانگی در استان
۱۴۹  مجوز مشاغل خانگی امسال در خراسان جنوبی صادر شد. مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: از آغاز امسال تاکنون ۱۳۲مجوز به صورت مستقل و ۱۷ مجوز به صورت پشتیبان صادر شد که ۱۴۷ نفر را تحت پوشش قرار می دهد. رکنی افزود: این مجوزها از محل اعتبارات ابلاغ شده سال ۹۶ به استان پرداخت شد. وی گفت: اعتبار ابلاغ‌ شده برای ایجاد مشاغل خانگی در سال گذشته ۱۴ میلیارد تومان بوده که تاکنون به ۶۹۹ طرح پرداخت شده است. وی با بیان اینکه افراد دارای گواهینامه مهارت می توانند برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند، گفت: بیشترین مجوز مشاغل خانگی مربوط به رشته های پارچه بافی، فرش و گلیم است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*