سرمقاله/گروه های خودسر،آزاد و بی دغدغه…!!

امروز خراسان جنوبی – محمد راعی فرد
mohammadraeifard@yahoo.com
در راهپیمایی روز قدس گروهی خودسر با سردادن شعارهایی بس سخیف و آزاردهنده و هنجارشکن بدترین توهین ها و لجن پراکنی ها را علیه رئیس سازمان انرژی اتمی علی اکبر صالحی سردادند و بعد هم رفتند پی کارشان.
چند دهه است که این گروه ها با طیب خاطر و بدون هیچ گونه مجوز و یا دغدغه و نگرانی هر کار دلشان می خواهد می کنند، جلسات را متشنج و به هم می ریزند، شبنامه هایی سراسر دروغ و فحش را پخش می کنند.
به راستی اینان چه کسانی هستند و آبشخورشان کجاست؟ برای مردم سؤال بزرگی است که چگونه پس از این همه سال که از انقلاب می گذرد سرچشمه این افراد شناسایی نشده اما این توان اطلاعاتی وجود دارد که جنایتکاری چون ریگی را در آسمان برزمین می نشانند!!
یکی از عوامل مهم در خدشه دار شدن و ریزش اعتماد عمومی مماشات و تحمل کردن این گروه توسط مسئولین ذیربط است و این که چرا بساط این مخلان نظم و قانون جمع نمی شود.
البته جمع کردن این گروه کار سختی نیست اما مهم پیگیری سرنخ های به دست آمده است تا به سرچشمه اصلی رسیده شود و عوامل تغذیه و پشتیبانی کننده اینان شناسایی شوند. یعنی مردم باور خواهند کرد که این افراد که خود را کاتولیک تر از پاپ می دانند و خویش را عین انقلاب و مذهب می پندارند، هیچگاه نه دستگیر و نه محاکمه و نه بهای اعمال غیرقانونی شان را بپردازند؟!!
اطلاق گروه خودسر به این شخم زنندگان قانون و منادیان بی حرمتی، یکی از نقاط ضعف بزرگ قانونی است که مردم سالاری دینی کشورمان را به شدت تهدید و تحدید می کند و چنانچه فکری عاجل در جمع کردن بساط آنان نشود شاید منجر به درگیری هایی شود که نظم و امنیت ملی را هدف قرار دهد.
در کشوری که قانون ساری و جاری باشد و همه در برابر قانون مسئول و پاسخگو باشند، گروه خودسر و فشار و لباس شخصی مفهوم و معنایی ندارد.
قانون و ضابطین آن باید یکبار و برای همیشه تکلیف این مزاحمین و پشت پرده این غایله را شفاف و بدون تحت فشار قرارگرفتن مافیای پنهانشان برملا و با آنان به شدت برخورد کنند. با این روشی که دیگر تبدیل به یک اصل شده سنگ روی سنگ بند نمی شود و قانون جنگل بر روابط اجتماعی کشور حاکم خواهد شد و همه آن متوهمان خویش را عین قانون و قاضی می پندارند و به هیچ کس هم پاسخگو نخواهند بود همانگونه که نیستند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*