رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دربیرجند خبر داد : کنگره ملی شهدا تا ۱۴۰۰

امروز خراسان جنوبی-  عمید
کنگره ملی شهدا تا سال ۱۴۰۰ حداقل برای یکبار در تمامی استان ها برگزار خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: تلاش دشمن به سمت بی‌تفاوتی، شبهه‌اندازی، سکوت و مرگ است که بعداً بتوانند برنامه شوم خود را روی مردم اجرا کنند.حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی صبح دیروز در دیدار مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه، اظهار داشت: احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی، شهدا و دفاع مقدس موضوعی نیست که آن را دست کم بگیریم و مساوی با ارزش‌ها و حیات ما است.
وی با بیان اینکه شهدا هیچ نیازی ندارند که ما برای آن‌ها برگزاری یادمان داشته باشیم، افزود: آن‌ها به وظیفه خود عمل کرده و تکلیفی را که بر دوششان بوده ادا فرمودند.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: آنچه ایجاب می‌کند که ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی حفظ و آثار آن‌ها نگه‌داری شود برای ما بوده و خود یک صحنه مبارزه است چرا که دشمنان اسلام، دشمنان انقلاب و ملت ما با ترفندهای خاص و شیوه‌های بسیار مطالعه‌شده و علمی، روان‌شناسی و جامعه‌شناختی در اتاق‌های فکر خود برای کوچکترین مسائل ما کار کارشناسی می‌کنند.رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این دیدار گفت: کنگره شهدا در چند سال گذشته در بیش از ۲۰ استان کشور برگزار شده و تا سال ۱۴۰۰ نیز حداقل برای یکبار در تمامی استان ها کنگره برگزار خواهد شد .
سردار پاسدار احمد حق طلب ا با بیان اینکه امسال این کنگره  در استان‌های خراسان جنوبی، قزوین، البرز و کرمان برگزار می‌شود افزود: تاکنون کنگره‌های متعددی به صورت سرزمینی و قشری یا تخصصی در سراسر کشور برگزار شده  است.
سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: بیش از ۲ سال است که برای برگزاری کنگره شهدای استان می‌کوشیم و اکنون با همه توان و ظرفیت تلاش می‌کنیم این رویداد بزرگ را به ثمر برسانیم.
وی افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های امام جمعه بیرجند، استاندار و سایر مسئولان استان ستاد این کنگره را فعال و کارگروه‌هایی تشکیل شد.
وی بیان کرد: امید است کاری انجام دهیم که مورد رضایت خداوند متعال بوده و در راستای ترویج ارزش‌های عالی و متعالی شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس گام‌هایی برداریم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*